Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Menyen i converse

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
brannmann

Antall Innlegg : 38
Registration date : 30.03.2009

PosteTema: Menyen i converse   14/7/2009, 11:05

I min mondois 07 modell er det slik at conversen hele tiden står på radio. Dvs at når jeg har trykt på noe i conversen går den automatisk til radio når det har gått en liten stund. Når jeg så skal inn igjen må jeg trykke tilbake for å komme i "hovedmenyen" igjen. Hos meg står den i ATS(automatisk stasjonssøk) og da må man trykke 2 ganger tilbake for å komme i menyen.
Er det slik hos dere andre også? muligheter for at den går tilbake til hovedmeny bare?

Eller er det slik at conversen følger det som står på?Vet ikke hordan det er når den står på cd eller AUX, men står navien på er det fortsatt radiobildet som står i conversen med navigeringsdel i tillegg.

håper dere skjønner hva jeg mener for dette ble dårlig forklart. No
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
emergo
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 73
Registration date : 07.10.2007

PosteTema: Re: Menyen i converse   14/7/2009, 21:24

brannmann skrev:
Hos meg står den i ATS(automatisk stasjonssøk) og da må man trykke 2 ganger tilbake for å komme i menyen.
Er det slik hos dere andre også? muligheter for at den går tilbake til hovedmeny bare?

Samme her. Må trykke 2 ganger til venstre for å komme tilbake til hovedmenyen. Litt tungvint egentlig.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Menyen i converse   14/7/2009, 22:29

Det går ann å holde inne venstre-kappen eit øyeblikk for å komme heilt tilbake. Spesielt med USB tilkopla og mange undermapper er dette greit.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Menyen i converse   

Til Toppen Go down

Menyen i converse
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1