Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Noen som har byttet høytalere

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Noen som har byttet høytalere   5/6/2009, 14:23

Leker med tanken om å bytte mine såkalt premium høytalere til feks JBL, Infinity, DLS...
Fikk opplyst at det sitter std 6,5 tommere både foran og bak og at de 6x8 som satt i MKIII er byttet ut mot disse. Noen som har gjort det samme og opplevet bedre lyd, og kanskje også har tips til demontering av dørtrekk, kobling av diskant- delefilter m.m. Sitter en Sony head unit i bilen nå og det skal det fortsatt gjøre. Vil ikke endre på for mye men tenker at høytalere vil utgjøre den lille forskjellen,
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
costeau
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 88
Registration date : 30.11.2011

PosteTema: Re: Noen som har byttet høytalere   5/2/2012, 22:46

Tja. Ford selger jo Pioneer-sett med delefilter og overgangsledninger, hvis du blar litt i tilbehørskatalogen.
Bør også ha forsterker, dersom den som sitter i radioen ikke strekker til.

Har sjøl kjøpt inn et sett fra Seas (RS165-1), og en brukbar forsterker fra JL Audio, og har planer om å montere dette opp straks jeg får litt tid og brukbart vær.
I tillegg har jeg handlet inn dempepaneler fra Silent Coat (et britisk merke, som visstnok skal være vel så bra som Dynamat, men rimeligere).

Sist endret av costeau den 13/2/2012, 15:55, endret 1 gang (Reason for editing : Edit: Lagt til litt mer info om mine høyttalerplaner)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Noen som har byttet høytalere
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som prøvet dette?
» Retro felger selges
» Nokian Hakka 5 og 7. Rana billigste? NOEN FÅ DEKK IGJEN!
» Gjentebakke m12 x ?? fingjenger.. noen som har?
» Noen av prosjektene