Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......   24/5/2009, 11:06

Då var det gjort, litt over 2 mnd. gamal bil, berre gått 2900 km, så small ein idiot inn i sida på meg. Lang fin strekning før ein svak bakketopp, han kan umulig ha unngått å sjå meg i speglane. Eller, han kan ikkje ha gjort det i grunnen. Tok han ganske raskt igjen over nokre hundre meter før bakketoppen. Er godt kjendt i området, og viste det var gode forbikøyringsmuligheter umiddelbart når eg såg over bakketoppen, og det er striplalinje for forbikøyring i begge retningar frå bakketoppen. Slakka på og gjorde meg klar til å stoppe, eller køyre forbi så snart det var klart. Klart var det, og eg blinka meg ut og køyrte opp på sida av han omtrent på bakketoppen. Han begynte å bremse litt idet eg blinka meg ut, akkurat som om han skulle hjelpe meg forbi, berre for å plutselig begynne å svinge til venstre mot ei avkøyring i det eg kom opp på sida på han. Ingen blinking overhodet. Vrengte meir ut til venstre, det einaste eg kunne gjere, men fekk han i sida frå bakre kant av passasjerdør, og bakover til hjulbuen. Fekk sleng på baken, og begynte å spinne rundt på lausgrusen på avkøyrslen og i grøfta etterpå, og stoppa 15-20 meter etterpå med ca. 140 graders sleng. Alt gjekk så fort, så anar ikkje kva hastigheter det var snakk om i øyeblikket, men har vel hatt 60, kanskje opp mot 70 i det det small. Så bilen har i alle fall stoppa fort etter forholda, med 235/45/17 run flat sommardekk. Hadde det vore høgare profil og vanlige dekk tørr eg ikkje tenke på kva som kunne skjedd. Med ein så knapp skrens hadde det vel vore stor fare for at dekk kunne blitt vrengt av. I alle fall venstre bak som skrensa rundt i grøfta, og kasta store grastorver 30 meter framover marka, fram til ein stolpe rett ved vegen. Alt gjekk heldigvis bra, og skaden er vel ikkje den største. Største problemet er at hjulbuen har fått seg ein bra trøkk, og det er vel ikkje det lettaste å reparere uten varige "men" på bilen. Forbanna folk som ikkje kan lære seg å blinke.

Sist endret av Inbreak den 24/5/2009, 21:21, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Carnivore
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 394
Registration date : 18.11.2007

PosteTema: Re: Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......   24/5/2009, 12:16

Hadde du vært utlending ville jeg sagt: Velkommen til Norge. Det er dessverre et stort problem her i landet - folk bruker ikke blinklys.Bra at det ikke var noen personskader.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
krs
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 114
Registration date : 29.02.2008

PosteTema: Re: Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......   24/5/2009, 13:03

Føler med deg og forbasket irriterende at folk ikke kan bruke blinklys og sjekke blindsoner. Samtidig er det jo ikke akkurat helt etter "boka" å foreta en forbikjøring rett før et kryss eller avkjøring heller da, som du da sikkert visste var der siden du er godt kjent i området.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.sagatoppen.com
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......   24/5/2009, 21:24

Det var avkøyrsel til privatveg vel og merke. Og som sagt er det forbikøyringsmerking i begge retningar frå "bakketoppen". Eg kunne saktens berre ha stoppa "for sikkerhetsskyld", men han hadde på ingen måte gjort noke for å vise at han skulle over vegen. Kunne like godt ha tenkt seg ned vegen på høgre sida rett før bakken, eller berre slakka på for å sjå etter noke. Og eg fattar ikkje korleis han ikkje kan ha sett meg. Som det heitte i opplæringa mi i alle fall, så skal ein sjå i speglar kvart 3. sekund eller noke slikt? Og blinke i god tid, ikkje akkurat når du skal svinge som ein del gjer.

Nå er det sikkert meir skade enn berre sida på bilen. Hjulbuen må byttast, noke eg nektar å tru vil bli 100 % med tanke på skøyting av plater ol. Rattet er ørlite skeivt i retning høgre, bilen slår til tider hardt i enkelte dumpar, ulikt tidligre, ein del "støy" i rattet, og masse sporing enkelte plassar som er heilt ulikt tidligare. Køyrte 34 mil tilbake til Bergen igjen i dag, gjekk for så vidt greit, men kjenner ikkje heilt igjen bilen. Virkar rett og slett "nervø", og litt "schisofren". 1-3 felgar må vel byttast pga litt skade, og kan ikkje anna enn å forstå at eit eller fleire dekk må byttast pga påkjenningane, nesten vrengt av felgen. Dekka har i tillegg vore montert på originalfelgar, av desse igjen, og på felgane eg har no. Skal det igjen av og på ein gang til er vel dette umulig bra for dekka vel?

Får vel berre sjå korleis det går etter reparasjon, men nybil godfølelsen er i alle fall torpedert for godt. Gir meg i alle fall ikkje før eg er fornøgd om noke følest feil.

Korleis kan det eventuelt vere å få forsikringsselskapet til å ta imot min bil og få bestilt ny til meg om eg ikkje blir fornøgd? Noken som har peiling eller erfaring med dette? Forbanna irriterande når eg ikkje er skyldig sjølv.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
krs
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 114
Registration date : 29.02.2008

PosteTema: Re: Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......   24/5/2009, 22:50

Dette med skjøting har jeg delt erfaring med, men på en tidligere bil måtte jeg også bytte bakre hjulbue. Da dette var på en 2-dørs coupe, måtte de bytte hele sidestykket fra baklykta til døra. Etter reperasjonen kunne jeg ikke se antydning til at det var gjort noe med bilen. Selv ikke lakkskjøtene var lette å oppdage, så det KAN gjøres veldig bra dersom det blir gjort skikkelig, noe det absolutt bør i et slikt tilfelle med nesten splitter ny bil!

Høres jo ut som du har tatt en del forstillingsdeler her. Sikkert gått hardt utover endeledd/styrekuler, kan jo også ha gått ut over styresnekka di dersom det er ulyder når du ratter. Er vanskelig å spekulere i hva som er gåent, men forstillingsdeler er som regel veldig skjørt når det får påkjenninger i litt andre retninger enn de er beregnet for( det meste på en bil er vel igrunn det).

For din del håper jeg det løser seg greit og at du kan ende opp med en bil som i det minste er like god å kjøre som før, selvom nybil følelsen selvsagt ikke blir som den var.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.sagatoppen.com
Kristian62

Antall Innlegg : 7
Registration date : 03.06.2009

PosteTema: Re: Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......   4/6/2009, 16:45

Akkurat det med å ta av dekkene og sette de på andre felger skal ikke være noe problem, du burde absolutt fått et verskted til å gjøre det, de kan også hjelpe deg med mer informasjon om dekken og om det er noe problemer med de.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......   

Til Toppen Go down

Då var det gjort, 2,5 mnd. og nybilfølelsen torpedert.......
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hva har du gjort med motorsykkelen(e) din(e) i dag - tråden!