Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Mondeo på lager i Norge

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Philip Marlowe
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 189
Registration date : 04.09.2007

PosteTema: Mondeo på lager i Norge   18/9/2007, 21:01

I dag var jeg innom Røhne & Selmer på Lillestrøm for å hente vinterdekkene mine. Da jeg fikk bilen i slutten av juli var det stor mangel på felger også - ikke bare biler scratch .

I butikken var det utstilt flere Mondeoer. Jeg kommenterte dette ovenfor selgeren og han svarte at bilene var Ambiente-modeller som Ford hadde bestilt for lenge siden, flere med 125 hk diesel og alle med manuell. De hadde bommet på hvilke modeller og utstyrsvarianter kundene ønsket. De som bestilte ny Mondeo nå ville ha "full pakke" - ikke standardmodellene.

Men for den som vil ha en ny Mondeo uten å grave for dypt i lommeboka, er det altså muligheter til å få kjøpt en med en gang.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
kikker
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 199
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Re: Mondeo på lager i Norge   18/9/2007, 21:43

Fikk samme forklaring av min forhandler. Da de bestilte kvotene sine i fjor, bommet de på markedet.
Hvis 1.8 125hk. hadde kommet med partikkelfilter hadde de nok truffet bedre. Ser at Peugeot 407 stv. har hatt sukses med deres 1.6.
Ut fra statistikkene her ang. gearkasser, er det rimelig fordelt mellom M.6 og A.6. Det hadde de nok heller ikke regnet med.
Ligger mange ribbet utgaver på Finn, som har ligget der lenge. Det bekrefter at folk vil ha mye utstyr, og de har fått en ny kundegruppe.

Sist endret av den 19/9/2007, 06:47, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
hhf
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 427
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Mondeo på lager i Norge   18/9/2007, 23:29

Da burde det vel være mulig å etterbestille stylingkit for å få fyllt inn hullene der tåkelysene skulle vært, få ettermontert noe bluetooth-handsfree, få inn alt som ellers kan ettermonteres av utstyr til bilen og vips så har man en grei bil med rask levering? Kanskje til en rimelig penge også om disse ikke kan selges ...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Mondeo på lager i Norge   Today at 04:42

Til Toppen Go down

Mondeo på lager i Norge
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo