Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Ny pris på Titanium X --> Redusert pris for meg også?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
yoshi

Antall Innlegg : 3
Registration date : 18.04.2009

PosteTema: Ny pris på Titanium X --> Redusert pris for meg også?   3/5/2009, 10:45

Hei

Jeg har bestilt meg en Titanium X 115hk stv. Veiledende pris var da jeg bestilte kr 353400,- Fra og med 4. Mai, har Ford redusert prisene på modellene med 115hk, med 8500,-

Bilen min blir produsert 7.mai, så jeg vil ha den levert 7. juni. Da vil vel også denne prisendringen gjelde for mitt kjøp?

Punkt 2 i kontrakten står det.
"Dersom prisen for den solgte bil endres fra fabrikk eller importør før levering eller før utløpet av av avtalt tid, eller det finner sted en endring i valutakurs og disse får innflytelse på selgers innkjøps pris, blir kjøpesummen å endre tilsvarende."

Denne kontraktsdelen er jo ment å komme selger til gode, men i dette tilfelle kommer jo punktet meg som kjøper til gode.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Smack332

Antall Innlegg : 8
Registration date : 05.05.2009

PosteTema: Re: Ny pris på Titanium X --> Redusert pris for meg også?   5/5/2009, 12:57

Det burde vel gjelde for deg også. Kontakt forhandler så får du nok svar.

Tom
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
brannmann

Antall Innlegg : 38
Registration date : 30.03.2009

PosteTema: Re: Ny pris på Titanium X --> Redusert pris for meg også?   6/5/2009, 20:29

yoshi skrev:
Hei

Jeg har bestilt meg en Titanium X 115hk stv. Veiledende pris var da jeg bestilte kr 353400,- Fra og med 4. Mai, har Ford redusert prisene på modellene med 115hk, med 8500,-

Bilen min blir produsert 7.mai, så jeg vil ha den levert 7. juni. Da vil vel også denne prisendringen gjelde for mitt kjøp?

Punkt 2 i kontrakten står det.
"Dersom prisen for den solgte bil endres fra fabrikk eller importør før levering eller før utløpet av av avtalt tid, eller det finner sted en endring i valutakurs og disse får innflytelse på selgers innkjøps pris, blir kjøpesummen å endre tilsvarende."

Denne kontraktsdelen er jo ment å komme selger til gode, men i dette tilfelle kommer jo punktet meg som kjøper til gode.

Nyskjerrig. Fikk du noe svar?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
yoshi

Antall Innlegg : 3
Registration date : 18.04.2009

PosteTema: Re: Ny pris på Titanium X --> Redusert pris for meg også?   7/5/2009, 13:12

brannmann skrev:

Nyskjerrig. Fikk du noe svar?

Hei

Jeg fikk svar idag og selvfølgelig skulle jeg få avslaget sa selger.
Det er helt opp! Da har vi noen tusen lapper som vi kan bruke på andre ting:)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Ny pris på Titanium X --> Redusert pris for meg også?   Today at 19:14

Til Toppen Go down

Ny pris på Titanium X --> Redusert pris for meg også?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 2 stk speil. Til boble? Nedsatt pris!!!
» Lakkering, pris
» Motor Og Syrebad
» kopi R felger vurderes solgt
» Nokian Hakka 5 og 7. Rana billigste? NOEN FÅ DEKK IGJEN!