Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Veps

Antall Innlegg : 7
Registration date : 23.12.2007

PosteTema: Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?   17/1/2009, 21:20

Er det noen som har prøvd Sony Ericsson C905? Den er enda ikke testet av Ford.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tor787

Antall Innlegg : 10
Registration date : 02.11.2007

PosteTema: Re: Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?   18/1/2009, 13:22

Jeg har hatt en stund nå og det fungerer fint. Dog får jeg ikke opp navn på den som ringer inn, står bare ukjent. På min K800i fikk jeg opp navnet på innringer.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Veps

Antall Innlegg : 7
Registration date : 23.12.2007

PosteTema: Re: Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?   18/1/2009, 16:35

Har du prøvd voice call funksjonen "mobile name". Ser at denne er testet til ikke å fungere i C902.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jarle

Antall Innlegg : 2
Registration date : 19.02.2009

PosteTema: Re: Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?   19/2/2009, 16:26

Hei gutter jeg har problemer med C 902 og C 905. Alt fungerer i bilen. Men noen ganger kan jeg ikke motta / ringe samtaler utenfor bilen. Handsfree symbolet er borte men ingen kommunikasjon. Hatt telf. på servise og byttet flere ganger senest på Tirsdag men nå er det i gang igjen. Har noen hatt lignende problemer?

Jarle
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jarle

Antall Innlegg : 2
Registration date : 19.02.2009

PosteTema: Re: Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?   19/2/2009, 16:26

jarle skrev:
Hei gutter jeg har problemer med C 902 og C 905. Alt fungerer i bilen. Men noen ganger kan jeg ikke motta / ringe samtaler utenfor bilen. Handsfree symbolet er borte men ingen kommunikasjon. Hatt telf. på servise og byttet flere ganger senest på Tirsdag men nå er det i gang igjen. Har noen hatt lignende problemer?

Jarle
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
madmax
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 116
Registration date : 01.03.2008

PosteTema: Re: Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?   24/2/2009, 18:21

jarle skrev:

Jarle

Jeg har hatt akkurat samme problem med SE K800, og 2 stk. C702. Har nå en C902 på prøve for å se om den virker bedre, men det høres ikke så lovende ut da nei..... Den (C902) har fungert i 4 dager nå.
Har prøvd en Nokia N65 innimellom og den virker greit, men menyene til Nokia da !!!!Mad
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?   

Til Toppen Go down

Sony Ericsson C905 kompatibel med bluetooth handsfree?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nokia s4 active-Tomtom Rider og Scala Rider G9X