Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 90
Registration date : 11.08.2008

PosteTema: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   6/1/2009, 18:08

Heisann
Jeg har skrevet noen innlegg her inne, og sliter litt med å legge ut bilder av de sakene jeg snakker om. Har derfor opprettet en webside med bilder av noen endringer og prosedyrer for Mondeo MK4.

Kan dere se om det er noen vits å fortsette med denne siden jeg har kokt sammen??, kommenter gjerne...:-))
Finnes det ingen interesse for en slik webside med bilder og tips, så vil jeg ikke kaste bort tid på å vedlikeholde denne.

PS:det er ikke istedet for denne glimrende siden, kun i tillegg til.

http://svpett.webs.com/index.htm

MVH
Svein-Egil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 11:57

Heisann
Har oppdatert siden:

11.01.2008: Lagt til Photo Album om hvordan man demonterer og monterer hovedlykt

MVH
Svein-Egil
svpett.webs.com
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 12:15

Heisann
Har oppdatert siden:

12.01.2008: Lagt til Photo Album bilder som hviser hvor stilig Mondeo MK4 kan bli med styling fra Tyske Rieger ...... Very Happy

MVH
Svein-Egil
svpett.webs.com
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
krispo
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 115
Registration date : 25.09.2007

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 18:59

Fin side du har laget med nyttige bilder, det gir jo mange muligheter. Vet ikke helt hva jeg syns om  stylingen til Mondeo, det må være for spesielt interesserte.  
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 19:31

krispo skrev:
Fin side du har laget med nyttige bilder, det gir jo mange muligheter. Vet ikke helt hva jeg syns om stylingen til Mondeo, det må være for spesielt interesserte.

Heisann
Takk for hyggelig tilbakemelding på web siden, jeg var egentlig på tur til å bare stenge den siden grunnet null tilbakemeldinger, og da regnet jeg med at det ikke var interesse for et slikt opplegg med i hovedsak bilder på tips og triks.

Du er første som har kommenter, så jeg takker for det....:-))

Er enig med deg at det styling settet er for de spesiellt intresserte, men dog så syntes jeg at jeg måtte legge det ut på siden slik at man ser hva som finnes der ute.

Jeg lar siden ligge en uke eller to til, så får jeg se hva jeg gjør med den.

MVH
Svein-Egil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 19:38

Heisann
Har oppdatert siden:

12.01.2008: Lagt til i Photo Album alternativ IPOD styring fra Harman Kardon montert i Mondeo
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Merkling

Antall Innlegg : 38
Registration date : 05.03.2008

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 20:30

Synes sia virker bra. Fortsett det gode arbeidet!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
krispo
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 115
Registration date : 25.09.2007

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 20:35

Noe av grunnen til 0 tilbakemeldinger er at trafikken på disse sidene ikke er stor for øyebliikket, de fleste som har fått biler bruker ikke forumet slik de brukte det mens de ventet på biler. Du kan jo prøve å  ha siden litt til, kanskje det blir mere respons. Kan jo være noen ser på siden uten å kommentere den også.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Aasmund

Antall Innlegg : 19
Registration date : 09.01.2009

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 22:14

Veldig bra initiativ. Forsett med dette. Likte stylingen. Finner du flere eksempler på dette så sett det på trykk. Liker rompa på 2,2 s den skulle jeg gjerne hatt. Min har noe av det samme men ikke to rør. Ett lite tips til bildene du legger ut.
Brøv å forandre oppløsningen på bildene da er det raskere å se igjennom de. Veldi bra tiltak fortsett med det.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Carnivore
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 394
Registration date : 18.11.2007

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   12/1/2009, 22:28

Jeg har sett på siden allerede første dagen, men var litt lat å gi lyd fra meg. :)Stå på! 
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Fortsett du!   13/1/2009, 08:13

Har også vært på siden din og la gjerne siden leve sitt eget liv. Mye interessant stoff ang modding.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   13/1/2009, 08:39

Heisann
Har oppdatert siden:

13.01.2008: Lagt til Photo Album med bilder av MK4 med MS-Design styling kit, Outback kit, og Sports Kit

MVH
Svein-Egil
svpett.webs.com
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
KnutB
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 263
Registration date : 25.08.2008

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   13/1/2009, 15:36

Hei Svein-Egil,

Har vært på siden din siden dag 1. Har bare vært litt lat med å melde tilbake. Artig å samle diverse modifiseringer på et sted.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
b0
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 98
Registration date : 10.01.2008

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   14/1/2009, 10:47

Hei!

Har også besøkt siden din nesten daglig, og det bildet av bakenden på rieger-mondeoen.. jiizes.. steintøft:)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   26/1/2009, 20:26

b0 skrev:
.....det bildet av bakenden på rieger-mondeoen.. jiizes.. steintøft:)

Slik skal min oppgraderast når den kjem.. Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   26/1/2009, 20:29

Svein; har du funne meir info angåande LED-køyrelys eller? Linken med google-oversetting er så vidt eg klarer å sjå angåande eit heilt anna tema..?

Ellers, veldig bra tiltak. Fortsett med det, og håpar du kjem med fleire godbitar. Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   27/1/2009, 10:52

Inbreak skrev:
Svein; har du funne meir info angåande LED-køyrelys eller? Linken med google-oversetting er så vidt eg klarer å sjå angåande eit heilt anna tema..?

Ellers, veldig bra tiltak. Fortsett med det, og håpar du kjem med fleire godbitar. Smile

Heisann
Angående disse led lysene som det er bilder av på min web, så vet jeg ikke mer enn at det er noen på det engelske Mondeo forumet som har kjøpt dette hos Ford forhandleren i Nederland, så jeg har dessverre ikke noe mer info om dette enn det som er på websiden min.
Den Nederlandske Ford forhandleren som er referert på web'en min, er faktisk de som har utviklet den led løsningen, send dem en mail og spør. Følger du web tråden jeg også referer til, så vil du se at det er de som har utviklet som forteller hvordan de har gjort dette.

MVH
Svein-Egil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   9/2/2009, 14:19

Heisann
Har lagt ut noen bilder på websiden min av Converse+ i Diagnostics mode, har ikke tatt bilder av alle de forskjellige tingene som kommer opp, kun noen av dem, og legg merke til spenningen som bilen påstår er 11.9 volt, og dette er uten motor i gang, og med CTek lader tilkoblet, og den har stått tilkoblet i en uke nå siden jeg ikke er kjørbar grunnet ribbensbrudd, og allikevel sier bilen at det er 11.9 volt, dette synes jeg høres veldig lavt ut.
Her ser man også at jeg har Converse+ sw versjon 0906

http://svpett.webs.com/

MVH
Svein-Egil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   11/2/2009, 14:03

Heisann
Gjorde noen tester på dette med spenningen i bilen, tok opp Converse+ diplayes i diagnostics mode og bladde meg fram til volt visningen, startet opp bilen med dette i displayet.

Her er tre forskjellige resultater av spenningen på bilen, det ene er med bare tenning på, og to med motor i gang
Tenning på = 11.8V
Motor i gang, alle varmetråder på = 12.3V
Motor i gang, alle varmetråder av = 13.5V
Og med absolutt allt av, Radio, varme, vameseter,lys osv fikk da på det meste 13.8V, og det var ingen forskjell på tomgang eller med turtall på bilen.

La ut noen bilder av disse resultatene på websiden min: http://svpett.webs.com

MVH

Svein-Egil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??   

Til Toppen Go down

Har laget Webside med tips og bilder av endringer på MK4??
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Garasje/verktøy tips
» Maks 10 bilder?
» Bilder fra Ballangen treff 29-31/08-2008
» Ferske bilder fra UMEÅ GATEBIL TREFF i går 21. August
» bilder trackday acr 2009