bige

Antall Innlegg: 17 Age: 57 Registration date: 26.09.2007
 | Tema: Re: Avbestillinger 16/10/2007, 12:29 | |
| | kikker skrev: | bige
Vet ikke hva som menes med byggedato. Synes den kilden du referere til, hvirker noe "kryptisk". Min bil ble bestilt midt juni som i skrivende stund har fått Target Delivery(levert bil til forhandler) 22/12 07. Etter hva jeg har forstått betyr det at de har vurdert min bestilling som gjennomførbar. Men noen produksjonsdato er ikke blevet logget på min bil hos forhandler. Så noen novemberbil blir det ikke her i gården. |
Av hensyn til vedkommende (og meg ) kan jeg ikke legge ut navnet , bare si det slik " det han sier har bestandig vært riktig " fex att det kommer ny motor 1,6 med turbo ... |
|
Tjohoi SuperMondeoMann

Antall Innlegg: 436 Age: 39 Location: Nittedal Registration date: 01.09.2007
 | Tema: Re: Avbestillinger 16/10/2007, 12:37 | |
| | bige skrev: | | kikker skrev: | bige
Vet ikke hva som menes med byggedato. Synes den kilden du referere til, hvirker noe "kryptisk". Min bil ble bestilt midt juni som i skrivende stund har fått Target Delivery(levert bil til forhandler) 22/12 07. Etter hva jeg har forstått betyr det at de har vurdert min bestilling som gjennomførbar. Men noen produksjonsdato er ikke blevet logget på min bil hos forhandler. Så noen novemberbil blir det ikke her i gården. |
Av hensyn til vedkommende (og meg ) kan jeg ikke legge ut navnet , bare si det slik " det han sier har bestandig vært riktig " fex att det kommer ny motor 1,6 med turbo ... |
Så lenge min forhandler og Ford ikke kan si noe om når min bil kan bli produsert grunnet mitt seteminne...kan ikke du høre med kilden din om når jeg kan vente bilen da Bestilt i juli med nasjonal prioritet, etterhvert sagt at den skulle produseres i november, men nå er det ingen dato lenger grunnet minne - HÅPLØST ! |
|
Erling Mondeoguru

Antall Innlegg: 51 Location: Drammen Registration date: 21.09.2007
 | Tema: Re: Avbestillinger 16/10/2007, 20:12 | |
| | kikker skrev: | | det kommer ny motor 1,6 med turbo ... |
Er det bensin eller dieselmotor ? Hvis det er diesel er det vel PGA sin.
Uansett er det vel riktig. Tror det blir en tydelig fremover med mindre og kraftigere motorer. |
|