Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Hei! Ny medlem med ny bil!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
titaniumsport

Antall Innlegg : 3
Registration date : 12.08.2008

PosteTema: Hei! Ny medlem med ny bil!   14/8/2008, 19:21

Jeg har kjøpt meg en brukt 2007 Mondeo stv og er utrolig fornøyd. Det er 1,8 tdci Titanium med manuell 6 trinns kasse. Jeg kjøpte den basert på prøvekjøring av den, den forrige V70'en og Opel Vectra. Jeg er, som dere ser, temmelig fersk her på forumet og har prøvd å søke uten å treffe. Jeg lurer på om det er noe sted på bilen hvor det står utstyrskoder slik at jeg kan gå inn å se nøyaktig hvilket utstyr det er på den? (f.eks om det er sportsunderstell). Jeg har hekkspoiler og orginale 17'' (y-felger) med sommerdekkene.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
HallaBalla
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732
Registration date : 03.12.2007

PosteTema: Re: Hei! Ny medlem med ny bil!   14/8/2008, 20:04

titaniumsport skrev:
Jeg har kjøpt meg en brukt 2007 Mondeo stv og er utrolig fornøyd. Det er 1,8 tdci Titanium med manuell 6 trinns kasse. Jeg kjøpte den basert på prøvekjøring av den, den forrige V70'en og Opel Vectra. Jeg er, som dere ser, temmelig fersk her på forumet og har prøvd å søke uten å treffe. Jeg lurer på om det er noe sted på bilen hvor det står utstyrskoder slik at jeg kan gå inn å se nøyaktig hvilket utstyr det er på den? (f.eks om det er sportsunderstell). Jeg har hekkspoiler og orginale 17'' (y-felger) med sommerdekkene.
Gratulerer med flott bil!

Du kan gå inn på Fort Etis (https://www.etis.ford.com./), skape bruker, logge inn, og oppgi registreringsnummer eller chassinummer. Da får du listet opp data om bilen, bl.a. hva den har av utstyr.

Det er en tråd om Ford Etis på her på forumet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
titaniumsport

Antall Innlegg : 3
Registration date : 12.08.2008

PosteTema: Re: Hei! Ny medlem med ny bil!   14/8/2008, 20:30

Tusen takk! Det hjalp. Skal legge inn mer info om bilen etterhvert. Det viser seg at den er godt utstyrt iallefall Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
wibo

Antall Innlegg : 13
Registration date : 27.12.2008

PosteTema: Re: Hei! Ny medlem med ny bil!   27/12/2008, 10:05

Hei.
Jeg er også ny bruker av disse sidene. Med en splitter ny Mondeo stv titanium x . 140tdci 6 trinns automat, nav etc etc. Fikk den levert 22.12.2008 Vært på en langtur til Gøteborg. Kunne tenkt meg å kjørt direkte til Malmø. Bilen var bare hærlig. Alltid kjørt Peugeot, men dette var en positiv overraskelse.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mondeo Man
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 219
Registration date : 01.12.2007

PosteTema: Re: Hei! Ny medlem med ny bil!   28/12/2008, 13:04

Gratulerer til nye eiere! Ønsker dere mange gode mil i nye Mondiser.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://olemski.blogspot.com
Sponsored content

PosteTema: Re: Hei! Ny medlem med ny bil!   

Til Toppen Go down

Hei! Ny medlem med ny bil!
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1