Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Ulyder

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Merkling

Antall Innlegg : 38
Registration date : 05.03.2008

PosteTema: Ulyder   15/7/2008, 00:22

Er det bare meg som er plaget med masse ulyder? Har litt vibrasjonslyd fra ene høyttaleren bak, dørpanelene framme knirker som bare det, og når jeg kjører i fjerde gir i 60 km/t, er det en rar dirrelyd en plass framfor hanskerommet... Andre som er plaget med dette?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 334
Registration date : 17.02.2008

PosteTema: Re: Ulyder   15/7/2008, 11:28

Har ikke kjørt så mye enda,men har ikke merket noen ulyder..enda
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Balder
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 83
Registration date : 13.03.2008

PosteTema: Re: Ulyder   20/7/2008, 08:36

Har merket litt ulyder fra høytalerne ja. Litt knirkelyder også, men det kom fra løse ting jeg hadde i bilen.
Har ikke gjort noe med høytalerne ennå da jeg regner med at jeg kommer til å oppgradere dem til høsten.

Derimot synes jeg airconditionanlegget bråker en del. Nærmest plystrelyder når viften står høyt på. Jeg justerer som regel viften ned et par hakk og da blir det bra, men man får ikke den fulle effekten da på varme sommerdager.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
k-aage@online.no

Antall Innlegg : 6
Registration date : 22.05.2009

PosteTema: Re: Ulyder   23/5/2009, 20:39

Det kommer litt ulyder (ved kjøring på ujevn vei) fra passasjersetet når ingen sitter der. virker som det er "dødgang" i ryggen slik at detr rister litt.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sven
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 196
Registration date : 20.12.2009

PosteTema: Re: Ulyder   20/12/2009, 20:05

Joda, jeg har en sånn klirrelyd fra dashbordet et sted jeg også, men det er umulig å finne ut hvor det kommer fra. Kommer gjerne ved litt lite turtall.

Jeg har kjørt biler som er dobbelt så dyre, og de knirker de også. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal forsøke å ikke bry meg - den perfekte bilen finnes rett og slett ikke.

Bortsett fra noen mindre småting (som jeg mener man opplever på de fleste biler) er jeg så langt godt fornøyd med min Mondeo produsert 19.05.2009.

Håper det vil fortsette
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Re: Ulyder   20/12/2009, 20:28

Tror Sven kom med et løsningen for de fleste. Man blir nok ikke mindre irritert fra ulyder fra en bil som koster det dobble. -kanskje mer irritert da man forventer mer. Har sittet i E klasse mercedes der alt fra dempere til forstilling og interiør knaker og knirker
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
HallaBalla
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732
Registration date : 03.12.2007

PosteTema: Re: Ulyder   21/12/2009, 10:24

k-aage@online.no skrev:
Det kommer litt ulyder (ved kjøring på ujevn vei) fra passasjersetet når ingen sitter der. virker som det er "dødgang" i ryggen slik at detr rister litt.
Sikker på at lyden ikke er fra baksetet?

Enkelte har opplevet gnisselyder fra baksetet når ingen sitter der. Hos meg forsvant lyden av seg selv etter kort tid. Andre har smurt opp baksetelåsingen (om jeg ikke husker feil) for å få bort gnissingen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Re: Ulyder   21/12/2009, 11:48

Hadde selv litt "fuglekvitter" som jeg fant ut av kom fra baksetelåsen. ET par dusjer med WD40 og stille....
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Ulyder   

Til Toppen Go down

Ulyder
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1