Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Fornøyd!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
PantherBlack
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 62
Registration date : 23.01.2008

PosteTema: Fornøyd!   17/6/2008, 20:32

De fleste skriver om bilen sin her når de har tekniske spørsmål eller har en eller annen feil/mangel som de vil meddele oss, og bra er det.
Jeg vil gjerne benytte anledningen til å fortelle alle hvor utrolig fornøyd jeg er med denne bilen, den fungerer helt optimalt, har nå passert 5000 km på telleren og bilen har ikke hatt noen feilmeldinger og jeg har heller ikke merket noe å utsette på den.
Jeg syntes fortsatt bilen er utrolig god å kjøre og gleder meg til turen til og fra jobben hver dag, utseende på den blir en heller ikke så fort kjei, hver gang jeg parkerer må jeg snu meg og ta en titt på den før jeg går inn... Ford har i det hele tatt her laget en kjempebil.
Det eneste som har skjedd på disse 5000 kilometerne er at jeg har fått en steinsprut i venstre tåkelyset foran, dette ligger nå klart for henting på Gardermoen Auto og koster ca kr.860,- , lykten vil bli skiftet iøpet av morgendagen og da er bilen som ny igjen!

GOD MONDEOSOMMER!

Mvh PantherBlack
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mondeo Man
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 219
Registration date : 01.12.2007

PosteTema: Re: Fornøyd!   19/6/2008, 20:54

Kan bare slutte meg til dette. Jeg synes fremdeles at regnsensoren er for dårlig, men ellers er bilen helt super. Nå gleder jeg meg uhemmet til sommerferien her i landet. Turen fram og tilbake over Valdresflya blir den store testen. Gammelmondisen var suveren her, men den nye blir sikkert ikke noe dårligere.

Satt på med en Mondeo Mk III i dag. Lignet på gamlebilen vår, men var diesel. En fin tur det, men det er et kvantesprang over til den nye.

Jeg synes disse bilene fremdeles skiller seg ut på veien. Jeg er bare så utrolig fornøyd med bilvalget!!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://olemski.blogspot.com
Odin Ravn
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 56
Registration date : 05.12.2007

PosteTema: Re: Fornøyd!   22/6/2008, 14:27

Hyggelig å høre at dere skriver så mye fint om bilen. Det er greit å vite at Mondeoen er super når man har lagt inn over 400.000. Jeg venter på min bil, og den er nå ankommet Autolink i Drammen. Bilen er betalt og alt det formelle er i orden. Det er simpelthen bare å hente gliset og forhåpentligvis slutte meg til deres synspunkter om ikke så lenge. En riktig god Mondeo-sommer til dere også!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pohorne
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 162
Registration date : 03.09.2007

PosteTema: Re: Fornøyd!   25/6/2008, 20:28

Her er også en fornøyd bileier. Har nå passert 4000km og har bare hatt en knust siderute i gagasjerommet. En eller anne smarting som hadde kastet en stein inn rute. Men med IF forsikring kjøpt via forhandler var det ingen egenandel. Det var 14 dagers leveringstid på ruta som måtte bestilles fra utlandet. Heldigvis var ruta slik at den ble tapet slik at jeg kunne bruke bilen mens.

Ellers synes jeg forbruket er noe høyt. Rundt 0.9. Men jeg kjører mest i sentrum med mye småkjøring. På lengre turer blir det mer normalt mot 0,6.

På parkeringsplasser er bilen stooor. Ikke alltid jeg gidder å parkere da jeg ikke kommer ut av bilen.

Totalt sett er kjøpet riktig.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Fornøyd!   

Til Toppen Go down

Fornøyd!
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1