Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

integrerte barneseter

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Happy
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 80
Registration date : 12.12.2007

PosteTema: integrerte barneseter   3/5/2008, 21:43

Noen som kan hjelpe med bilder av dette? Hørtes jo spennende ut, men ejg finner ingen bilder. Er det noe a'la det Volvo og VW allerede kan tilby?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
trønder
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 53
Registration date : 30.10.2007

PosteTema: Re: integrerte barneseter   4/5/2008, 08:19

Happy skrev:
Noen som kan hjelpe med bilder av dette? Hørtes jo spennende ut, men ejg finner ingen bilder. Er det noe a'la det Volvo og VW allerede kan tilby?

Hvis du har noe sted jeg kan sende bildene kan jeg ta noen neste gang jeg er ute i bilen. Har integrerte seter i min bil. Har merket meg følgende. Setene sitter et stykke inn på setet. det er alcantara delen av setet som løftes opp. dermed går det bort litt setebredde utenfor. Dette gjør at midt plassen kan bli litt smal med 3 stykk i baksetet. Puta er ikke så veldig høy slik at hvis barna er små kan de komme litt lavt ned i stetet. Har hatt en gutt som bruker størrelse 122 i klær i baksetet og det ser greit ut. har også hatt med en på 2,5 år men han var egentlig for liten.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

integrerte barneseter
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1