Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Første 6 uker med Mondeo

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
krispo
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 115
Registration date : 25.09.2007

PosteTema: Første 6 uker med Mondeo   13/4/2008, 20:35

Har kjørt hatt min bil i 6 uker og uten å ha eid en dyrere bil før må jeg si at dette må være den beste bilen jeg har kjørt så langt.
Så derfor må det være på sin plass med en liten oppsummering.

Som med alt annet i livet, det negative er alltid det man først tar opp.
Jeg synes at dørene som ikke har noen "intervaller" når de åpnes er det verste. Er du uheldig går de rett i bilen ved siden av når de åpnes.

En annen ting er sikten bakover, med dårlig ryggelys, mørke vinduer bak og uoversiktlig hekk ser man absolutt ingenting bak når man rygger i mørke.
Sentrallåssystemet ( har nøkkeløst system) synes jeg fungerer helt topp, men ingen andre i familien synes det , fordi det er kun førerdøren som åpnes først.

Ellers har har alt fungert prikkfritt, navigasjonen er en drøm å bruke og kjøreegenskaper, motor , giroverføring og ikke minst bremser er i absolutt toppklasse.
Har nå kjørt på alle slags veier til og med på autobahn i Tyskland og må si jeg er virkelig imponert over hvor godt bilen oppfører seg.
Utseendemessig er det også en innertier, folk ser etter bilen selv om det kommer flere og flere Mondeor på veien.
Nå ser jeg bare frem til at vinteren skal ta slutt slik at 18 -sommerdekkene kommer påLaughing
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
StardustSilver
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 308
Registration date : 15.09.2007

PosteTema: Re: Første 6 uker med Mondeo   13/4/2008, 20:45

Hei
Jeg har også nøkkelløst system, og hos meg kan hvem som helst åpne den døren de vil, så lenge jeg står innenfor sonen til detektering av nøkkelen, så dette bør du få sjekket. Mulig din bil bare er programmert til åpning av førerdør, det står litt om dette i instruksjonboken. (verkstedet kan endre på dette)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
PetterDK
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 54
Registration date : 20.02.2008

PosteTema: Re: Første 6 uker med Mondeo   13/4/2008, 21:21

GLEDER MEG!!!

bestilte i desember og vi skal ha manuell.. bør vel nærme seg da eller?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
krispo
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 115
Registration date : 25.09.2007

PosteTema: Re: Første 6 uker med Mondeo   13/4/2008, 22:53

StardustSilver skrev:
Hei
Jeg har også nøkkelløst system, og hos meg kan hvem som helst åpne den døren de vil, så lenge jeg står innenfor sonen til detektering av nøkkelen, så dette bør du få sjekket. Mulig din bil bare er programmert til åpning av førerdør, det står litt om dette i instruksjonboken. (verkstedet kan endre på dette)
Ok- takk for tipset har ikke tenkt på at det kunne være feil med låssystemet, får ta en telefon til verkstedet i morgen
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
skeptisk

Antall Innlegg : 27
Registration date : 06.02.2008

PosteTema: Re: Første 6 uker med Mondeo   14/4/2008, 11:27

Dette er ingen feil. Det er en programmering. Enkelt å endre for de som kan det på verkstedet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Første 6 uker med Mondeo   

Til Toppen Go down

Første 6 uker med Mondeo
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» Din første-bil