HallaBalla Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732 Location : Mondeo heaven Registration date : 03.12.2007
 | |
krs Mondeofreak

Antall Innlegg : 114 Age : 36 Location : Sarpsborg, Østfold Registration date : 29.02.2008
 | Tema: Re: Audi med Mondeo-stasjonsvogn 3/3/2008, 15:27 | |
| Nå kom vel Q7 på markedet før Mondeo MK4, og faceliften er ikke så veldig annerledes utvendig. Hvit lakk tror jeg ikke Ford har enerett på  Q7 må være en av de fineste luksus-SUV`er på markedet spør du meg. |
|
Yes! (tidligere HmmTja) SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461 Registration date : 03.10.2007
 | Tema: Re: Audi med Mondeo-stasjonsvogn 3/3/2008, 16:16 | |
| men fin er de begge, mest fin er da mondoen |
|
oednom Mondeofreak

Antall Innlegg : 136 Location : Romerike Registration date : 27.12.2007
 | Tema: Re: Audi med Mondeo-stasjonsvogn 3/3/2008, 17:08 | |
| Det viktigste er at de kan levere  |
|
Philip Marlowe Mondeofreak

Antall Innlegg : 189 Location : Romerike Registration date : 04.09.2007
 | Tema: Re: Audi med Mondeo-stasjonsvogn 3/3/2008, 20:23 | |
| Jeg leste på http://forbruker.no/bil/article2290168.ece at bagasjeromsgulvet i nye Q7 er i vokset treverk. Interiøret i bilen ellers er helt hvitt. Dette skal gi bilen et maritimt preg. Hvis bilen i tillegg føles som å kjøre en båt, da må vel kjøperne bli fornøyde (og passasjerene sjøsyke). PS. Er ikke dette et Off Topic innlegg? |
|
krs Mondeofreak

Antall Innlegg : 114 Age : 36 Location : Sarpsborg, Østfold Registration date : 29.02.2008
 | Tema: Re: Audi med Mondeo-stasjonsvogn 3/3/2008, 21:03 | |
| Nå gjelder dette kun Q7 Coastline da, de øvrige Q7 får et mer vanlig "bil" miljø. De vil heller ikke få denne massive fronten med store luftinntak etc. Syns forøvrig dette er skrekkelig dårlig journalistikk, må være skrevet på en skikkelig blå-mandag. Blir litt feil å dra frem denne bilen som Audi`s storsatsing, mens de andre merkene går for miljø. Q7 lanseres også med Hybrid motor og denne 6 liter TDI`en det er snakk om her, har en teknologi som reduserer forbruk og utslipp til et nivå langt under tilsvarende SUV`er med mer eller mindre likt effektnivå. Skipsgulv og hvitt interiør? I en Hydrolift kanskje?  |
|
Sponsored content
 | Tema: Re: Audi med Mondeo-stasjonsvogn  | |
| |
|