Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Bilen på verksted.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Bilen på verksted.   24/2/2008, 10:27

Her om dagen oppdaget jeg flere riper og 2 felter hvor lakken var blitt matt på bakluken. Har en sterk mistanke om at de kom når de skiftet bakruten. Hvis de ikke beskytter det området de skal utføre arbeider på, vil en glidelås fort lage riper. Hvis de samtidig lener seg inn til bilen som er litt støvet vil det bli som sandpapir..Sad
Måtte også tørke av flere fettede fingermerker. Er veldig nøye med hvor jeg tar på bilen, spesielt fordi den er sort. Har ingen merker andre steder på bilen.
Må vel ta den ubehagelige diskusjonen igjen, men det blir vel påstand mot påstand. På toppen av det hele har de klart å sette bakviskeren på i feil posisjon, nå starter den i skjøten. Mulig jeg er pertentlig, men jeg liker å ta vare på tingene mine.
Fra dag en har jeg hatt ett løst deksel i fotbrønnen på passajersiden. De har hatt bilen inne 2 ganger. 1. gang de skulle fikse det, hadde de bilen i 3 dager. 2. gang hadde de den i 5 dager, men det er forsatt løst.Evil or Very Mad

Er selv håndverker og vet hvordan det skal se ut når man leverer fra seg ett stykke arbeide.

Terningkast 1.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 334
Registration date : 17.02.2008

PosteTema: Re: Bilen på verksted.   24/2/2008, 13:39

Jeg er helt enig med deg.Jeg er også veldig nøye og er veldig redd for å måte masssse vær gang at han som skal skru må være forsiktig og ikke ligge å gnu over hele bilen .håper de blir forsiktig med min black panter 140hk tdci ghia xx .... Shocked
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
StardustSilver
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 308
Registration date : 15.09.2007

PosteTema: Re: Bilen på verksted.   24/2/2008, 18:16

Jeg er også sånn, det skal være i orden. Man forventer at det man leverer inn til verkstedet blir godt tatt vare på.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Bilen på verksted.   

Til Toppen Go down

Bilen på verksted.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» skilter på bilen?
» Prosjekt: 1988 BMW M3