Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 153
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   27/1/2008, 19:05

Vi har besluttet å bygge hus. Jeg må derfor av økonomiske årsaker selge min Mondeo.

Bilen kan sees her:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12298696

og her:

http://www.norwegianmondeoclub.com/min-mondeo-f14/dallas-sin-titanium-x-t59.htm
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Philip Marlowe
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 189
Registration date : 04.09.2007

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   30/1/2008, 21:51

Det må virkelig være et flott hus hvis du er villig til å kvitte deg med Mondeoen. Er det ikke bedre å bo på hybel og kjøre Mondeo? drunken
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   30/1/2008, 22:43

Philip Marlowe skrev:
Det må virkelig være et flott hus hvis du er villig til å kvitte deg med Mondeoen. Er det ikke bedre å bo på hybel og kjøre Mondeo? drunken

Sitter langt inne dette ja... Crying or Very sad
Men huset vi skal bygge er flott og nokså kostbart for oss, så vi må nok selge bilen.
Men ikke den store responsen på annonsen bortsett fra noen som tilbyr innbyttebil samt at noen stiller spørsmål.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Torz
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 352
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   1/2/2008, 20:23

Blir spennende å høre om responsen på salget etter hvert. Det er jo mange som vil ha slik bil, og mange som vil ha godt utstyrte utgaver. Min erfaring etter å ha solgt to biler siste året er å ha tålmodighet. Bilkjøpere rir ikke den dagen de saler. Mulig at de som skal ha så nye biler ikke leser bruktbilannonser like mye som andre og at de heller sjekker utvalg hos forhandlere. Uansett, lykke til.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   2/2/2008, 23:53

Annonse oppdatert med nye bilder.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   11/2/2008, 22:37

Da er bilen solgt.

Vemodig å selge bilen og jeg vil faktisk savne dette utmerkede forumet.
Vil selvsagt titte innom her (for å se om det dukker om nye feil og mangler Laughing Laughing ) men det blir selvsagt ikke det samme nå som jeg ikke eier Mondeo mer.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Tjohoi
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 436

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   11/2/2008, 23:03

Dallas skrev:
Da er bilen solgt.

Vil selvsagt titte innom her (for å se om det dukker om nye feil og mangler Laughing Laughing ) men det blir selvsagt ikke det samme nå som jeg ikke eier Mondeo mer.

Du får ha lykke til med huset Dallas, og takk for følget !
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pohorne
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 162
Registration date : 03.09.2007

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   12/2/2008, 11:21

Lykke til videre Dallas, kanskje det blir Mondeo neste gang også. Håper huset blir bra og at du benytter gode entreprenører. Mye rart i byggebransjen også.

Fikk du det du ville ha for bilen?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Torz
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 352

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   12/2/2008, 20:09

Du hadde jo en fint utstyrt bil. Var dette avgjørende for dem som kjøpte? Eller hadde det mer med leveringstiden å gjøre? Uansett, gratulerer med salget, dette gikk jo rimelig kjapt unna.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461
Registration date : 03.10.2007

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   12/2/2008, 21:14

Grav-øl ... Dallas!

Vi føler med deg...

;-)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
trønder
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 53
Registration date : 30.10.2007

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   12/2/2008, 22:27

Dallas skrev:
Da er bilen solgt.

Kan du ikke kjøpe Mondeon til kollegaen min som ble til overs etter at han kjøpte en ny? Så kan du frendeles være hos oss Very Happy

Lykke til med huset. Blir det bygging i egen regi eller ferdig fra firma?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   13/2/2008, 00:32

pohorne skrev:
Lykke til videre Dallas, kanskje det blir Mondeo neste gang også. Håper huset blir bra og at du benytter gode entreprenører. Mye rart i byggebransjen også.

Fikk du det du ville ha for bilen?

Jeg fikk 400.000. for den. Er fornøyd med det ettsom at mitt tap ble på bare noen tusenlapper. Jeg hadde jo ohså gratis lånebil fra forhandler i perioden Juni-oktober Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   13/2/2008, 00:42

Torz skrev:
Du hadde jo en fint utstyrt bil. Var dette avgjørende for dem som kjøpte? Eller hadde det mer med leveringstiden å gjøre? Uansett, gratulerer med salget, dette gikk jo rimelig kjapt unna.

Kjøperen hadde ikkenoe forhold til den lange leveringstiden. De hadde bare prøvekjørt Mondeo med manuell og likte bilen godt. De ville helst kjøpe en som var litt brukt og de ville gjerne ha automat. De hadde ikke forhørt seg om leveringstiden hos forhandler.

Men det ringte noen som sto i leveringskø. Etter at jeg hadde avtalt salget med kjøperen, ringte det en som var veldig interessert. Han bestilte i august med levering mars. Nå hadde han fått beskjed om at bilen kommer i Mai. Han var frustert og vurderte avbestilling.

Jeg er ikke helt sikker på om utstyret var viktig for kjøperen, men det virket som de var litt opptatt av det.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   13/2/2008, 00:45

trønder skrev:
Dallas skrev:
Da er bilen solgt.

Kan du ikke kjøpe Mondeon til kollegaen min som ble til overs etter at han kjøpte en ny? Så kan du frendeles være hos oss Very Happy

Lykke til med huset. Blir det bygging i egen regi eller ferdig fra firma?

Very Happy
Det må nok bli Zafira på meg noen måneder....huff!

Huset er arkitekttegnet og bygges i egen regi. Setter bort alt arbeidet med ikke til ferdighusfirma.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
hhf
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 427

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   13/2/2008, 11:06

Er det en bransje jeg uten spesielt mye tankearbeide kan komme på som er verre enn Ford på levering, så er det byggebransjen. Får håpe du ikke drar på deg et hjerteinfarkt av dette nå.

Lykke til videre og synd du ikke kunne være Mondeoeier i lengre tid !
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat   Today at 20:34

Til Toppen Go down

Dallas selger sin 2008 Mondeo 2.0 tdci Titanium X m/automat
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Retro felger selges
» 2008 Tysse 6220
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» Boltsirkler til stort sett alle biler!!
» Skidoo Summit X-Rs 800R 2007.