Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Ford Mondeo "Black Consept" fra RS Ensjø

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Odin Ravn
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 56
Registration date : 05.12.2007

PosteTema: Re: Ford Mondeo "Black Consept" fra RS Ensjø   23/6/2008, 18:20

Så har bilen ankommet RS Ensjø. Den helt eksepsjonelle og alltid imøtekommende, smilende og serviceinnstilte selger Lars starter følgende samtale når jeg treffer ham i butikklokalet:

- Hei, har du lyst på en kaffe?
- Ja, om du har tid, da?
- Jeg har alltid tid til kundene. Dessuten har jeg en bil du må se på...

Bilen ble fraktet fra Autolink i Drammen (der den ankom sist fredag) til RS Ensjø i natt/dag tidlig. Og dermed satte vi kursen ut på tomten hvor bilen står parkert og venter på klargjøring og skilter. Vi låste den opp og jeg tok for første gang steget inn i min nye bil. Følelsen kan jeg nesten ikke beskrive, men den var - forsiktig sagt, veldig bra! Bare så synd at jeg ikke kunne ta den med hjem, men det skjer forhåpentligvis i løpet av denne uken når klargjøring etc. er unnagjort.

I lys av en samtale med en annen Ford-selger, så har jeg vært meeeeget heldig som har fått bilen så raskt fra Drammen til forhandler. Dette er visstnok ikke vanlig, og jeg tror ikke dette kan legges til grunn for gjennomsnittlig frakttid.

Vel, så er det bare å vente på telefon fra selger om overtagelse...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Odin Ravn
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Ford Mondeo "Black Consept" fra RS Ensjø   24/6/2008, 14:37

Da har jeg fått telefon fra selger om at jeg kan hente bilen i morgen onsdag. Fy feite - jeg gleder meg! Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
krs
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 114
Registration date : 29.02.2008

PosteTema: Re: Ford Mondeo "Black Consept" fra RS Ensjø   25/6/2008, 19:11

Vi må få noen bilder når herligheten er på plass da:)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.sagatoppen.com
Odin Ravn
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Ford Mondeo "Black Consept" fra RS Ensjø   26/6/2008, 01:46

Hei, krs!

Jo - det kan kanskje ordne seg med et par bilder etter hvert. I dag, det vil si i går i forhold til skrivende stund, så hentet jeg bilen. Det viste seg at jeg ikke hadde fått med nøkkelfri adkomst, men dette kan jeg leve uten. Som plaster på såret får jeg gratis avtagbart hengerfeste, og det kommer på i løpet av sommeren.

Fikk kjørt 20 mil i dag, og jeg må si meg meget fornøyd. Automatkassa er en drøm, bi-xenon lysene fantastiske, og førermiljøet er lekkert i mørket med god balanse i alle lysene fra display mellom turteller og speedometer, avansert navigasjon og ellers lyset fra alle knotter og knapper.

Bilen sitter på veien som en klyse snørr på tørr asfalt, med 17" 235-dekk som ikke sporer. Nokså lite deksstøy syntes jeg - også på grov asfalt. Skjønt det høres jo litt.

Må si at jeg koste meg når jeg kjørte ut fra RS Ensjø med blomster fra selger i baksetet, og satte kursen mot Maridalen for å sette meg litt inn i ting og tang på en parkeringsplass der. Tok meg en tur rundt bilen og kikket litt før jeg satte meg inn igjen og nettet opp mobilen. Fant ut av navigasjonen samt en del andre ting jeg lurte på. Flott følelse, og nå står den der i bakgården og tar seg en hvil. Den har byttet plass med min gamle sølvgrå Opel Astra, og skal si jeg ser forskjell. Det vil vel naboene gjøre ogå - he, he!

For å konkludere med den tråden jeg startet her: Jeg er meget fornøyd med RS Ensjø, og i særdeleshet selger Lars I. Hovland som har fulgt opp fra A til Å. Han har stått på for å ordne nye felger, hurtig levering fra Drammen (Autolink), fulgt opp alle e-poster, SMSer og mobilsvar jeg har sendt ham. Ja, selv på sin fritid har han ringt meg med nytt om bilen og annen informasjon jeg har hatt behov for. Helt fantastisk. For dere som lurer på hvor dere skal handle Ford, så har jeg den aller beste erfaring med RS Ensjø!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Ford Mondeo "Black Consept" fra RS Ensjø   Today at 18:24

Til Toppen Go down

Ford Mondeo "Black Consept" fra RS Ensjø
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» Ford Mustang "rally edition"