Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
poskare
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 282
Registration date : 31.08.2007

PosteTema: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   2/1/2008, 13:55

Har nå hatt en dialog med Kverneland Bil Drammen vedr. dette PantherX opplevde. Han bestilte Keyless Entry og alarm, men fikk dessverre bilen levert uten keyless entry.

Dette skal altså ikke være mulig å legge i bestilling, men for noen av oss har dette allikevel glidd igjennom systemet hos Ford/forhandler.

Dette viser seg å være et faktum for flere.
Kverneland har nå rettet dette på vår og en annen ordre de hadde inne, så jeg vil bare varsle dere andre som kan være i den situasjonen: Sjekk med forhandler og få de til å forstå at dette kan skje, og at det må være sikkerhetspakke for å få Keyless entry/start/alarm!

Ford jobber med å presisere dette i sine ordresystemer/web, slik at dette ikke skal oppstå mer.

Denne hører egentlig til under elektronikk, men samtidig et problem rundt levering, så passer best her.

tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 644
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   2/1/2008, 14:16

du har sikkert rett, men i pris listen gjeldene fra 1 april 07 er sikkerhetspakke ikke valgbar for ghia x og tit x. og alarm er jo ikke del i sikkerhetspakken. Men jeg skal høre med de.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
StardustSilver
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 308
Registration date : 15.09.2007

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   2/1/2008, 17:01

tdci skrev:
du har sikkert rett, men i pris listen gjeldene fra 1 april 07 er sikkerhetspakke ikke valgbar for ghia x og tit x. og alarm er jo ikke del i sikkerhetspakken. Men jeg skal høre med de.

Det stemmer at den ikke er valgbar for disse modellene, men det går igjennom systemet til Ford når sikkerhetspakke blir valgt.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   2/1/2008, 17:43

Kjenner jeg blir forbannet igjen..når det viser seg at min selger var ett skikkelig brødhue.
Han var t.o.m. blevet gjort oppmerksom på at det ikke gikk, med bare de 2 opsjonene sammen av den personen som "punchet" orderen. Det kom frem når jeg fikk se bestillings kladdden.
Keyless entry var merket med ett minus. Noen av de andre selgerene viste om dette bestillingssystemet som gjaldt akkurat dette problemet. Ufattelig at de ikke har mer kontakt med hverandre.

Bra at dette forumet fører til at andre, ikke går i samme fella.....Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   3/1/2008, 08:35

poskare skrev:
Har nå hatt en dialog med Kverneland Bil Drammen vedr. dette PantherX opplevde. Han bestilte Keyless Entry og alarm, men fikk dessverre bilen levert uten keyless entry.

Dette skal altså ikke være mulig å legge i bestilling, men for noen av oss har dette allikevel glidd igjennom systemet hos Ford/forhandler.

Dette viser seg å være et faktum for flere.
Kverneland har nå rettet dette på vår og en annen ordre de hadde inne, så jeg vil bare varsle dere andre som kan være i den situasjonen: Sjekk med forhandler og få de til å forstå at dette kan skje, og at det må være sikkerhetspakke for å få Keyless entry/start/alarm!

Ford jobber med å presisere dette i sine ordresystemer/web, slik at dette ikke skal oppstå mer.

Denne hører egentlig til under elektronikk, men samtidig et problem rundt levering, så passer best her.

er dette et problem kun for ghia x og tit x?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   3/1/2008, 22:15

StardustSilver skrev:
tdci skrev:

Det stemmer at den ikke er valgbar for disse modellene, men det går igjennom systemet til Ford når sikkerhetspakke blir valgt.

i den nye prislisten for 2008 er det en ny sikkerhets pakke for ghia x og tit x : alarm og nøkkelfri adkomst. pris 3900kr. jeg har bestilt alarm kr 3500 og nøkkelfri adkomst kr 2500. hvordan blir dette når min bil ikke er produsert, kan jeg endre min bestilling og velge pakken til 3900 isteden for å betale 6000 for akurat det samme?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
eppen

Antall Innlegg : 224
Registration date : 11.09.2007

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   3/1/2008, 23:48

Selger vil vel argumentere godt for at du ikke kan få 2008 prisene på din bestilling. Argumentet ditt må da være at selger nok ville sagt det motsatte om du påpekte at f.eks 18" hjul hadde steget med 1000 kroner, og du nå ville ha det med. Da måtte du helt sikkert betalt 2008 priser......
Det er lov å prøve seg.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   5/1/2008, 12:50

tdci skrev:
StardustSilver skrev:
tdci skrev:

i den nye prislisten for 2008 er det en ny sikkerhets pakke for ghia x og tit x : alarm og nøkkelfri adkomst. pris 3900kr. jeg har bestilt alarm kr 3500 og nøkkelfri adkomst kr 2500. hvordan blir dette når min bil ikke er produsert, kan jeg endre min bestilling og velge pakken til 3900 isteden for å betale 6000 for akurat det samme?

Hvis du har bare bestilt de 2 opsjonene, sier det seg selv at det ikke går etter tilbakemeldingene her. Så de må avbestilles og bestilles på nytt. For å få de tingene du ønsker må du åpentbart bestille hele pakken, og da må prisen følge pakken.

Byttet selv cruisekontrollen til ACC og fikk safetechpakke med fratrekk på 2000.- for cruisekontrollen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Vern

Antall Innlegg : 29

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   5/1/2008, 12:57

Bestillte igår sikkerhetspakke med nøkkelfri adkomst og alarm. Dette gikk ikke å kombinere når jeg bestilte bilen i juni.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!   

Til Toppen Go down

Til dere som har bestilt Keyless Entry og Alarm!
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hva suns dere om 2001 kawasaki zx9r?
» Heisan på dere...eh...sann!
» F1 alarm GSXR600 K8 -fiksa