Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Hundegitter

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
pelle

Antall Innlegg : 4
Registration date : 14.09.2007

PosteTema: Hundegitter   17/12/2007, 16:52

Har hentet min nye Mondeo fra forhandleren for ca 1 time siden. Bestilte bilen med hundegitter fra fabrikken, og ble meget skuffret over hvilken jalla løsning som kom. Jeg må velge om jeg skal ha på hundegitteret eller overtrekket på, begge kan ikke brukes samtidig. Er det noen som har noen tips om løsninger??
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Hundegitter   17/12/2007, 17:08

Gratulerer med bil... Very Happy
Har selv hund, og mistenkte at gitter og rollo ville komme i konflikt.
Jeg gikk for gardinet, og skal bestille ett halvbur tilpasset høyden på rolloen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
oveJ

Antall Innlegg : 5
Registration date : 28.11.2007

PosteTema: Re: Hundegitter   17/12/2007, 19:06

pelle skrev:
Har hentet min nye Mondeo fra forhandleren for ca 1 time siden. Bestilte bilen med hundegitter fra fabrikken, og ble meget skuffret over hvilken jalla løsning som kom. Jeg må velge om jeg skal ha på hundegitteret eller overtrekket på, begge kan ikke brukes samtidig. Er det noen som har noen tips om løsninger??

Hei.
Du har ikke muligheten for å legge ut bilde av hvordan det ser ut med hundegitter?
Skal selv bestille bil veldig snart og det er aktuelt med hundegitter av flere grunner.

Er det f.eks. lett å koble den fra ?

Ellers til lykke med ny bil!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
HallaBalla
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732
Registration date : 03.12.2007

PosteTema: Re: Hundegitter   17/12/2007, 20:44

pelle skrev:

Vertikal bagasjegardin (ett tettvevet stoffnett) kan brukes samtidig med horisontal rollo. Har begge deler selv. Gardinen stjeler endel sikt, men virker veldig solid. Løsner den fra taket når den ikke trengs. Da ligger stangen mellom bakseteryggen og rolloen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pelle

PosteTema: Re: Hundegitter   18/12/2007, 16:18

Her er noen bilder av hundegitter løsningen[http://www.servimg.com/image_preview.php?i=4&u=11802674][http://www.servimg.com/image_preview.php?i=3&u=11802674][http://www.servimg.com/image_preview.php?i=2&u=11802674][http://www.servimg.com/image_preview.php?i=1&u=11802674]
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pelle

PosteTema: Re: Hundegitter   18/12/2007, 16:23

Ikke helt greit dette med teknikken, men nytt forsøk.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
SnartMondeo2008

Antall Innlegg : 6
Registration date : 18.11.2007

PosteTema: Re: Hundegitter   26/12/2007, 16:55

Har selv bestilt hundegitter og var overrasket over løsningen da jeg hentet bilen for under en uke siden. Løsningen er solid men festeanordningen stikker ut og er ikke god. Nå har jeg en rolloen som ligger og tar plass. På min Mk3 kunne jeg bruke begge deler. silent
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Hundegitter   

Til Toppen Go down

Hundegitter
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1