Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Interiør

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Carnivore
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 394
Registration date : 18.11.2007

PosteTema: Interiør   6/12/2007, 00:06

Jeg kan ikke se at noen nevner eller tar bilder av interiørinnredning. Jeg er i tvil mellom Infinity Blue og New York Ebony.

Hvilken har dere valgt (bortsett fra dem som har valgt delskinn)?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
frodec

Antall Innlegg : 46
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Interiør   9/12/2007, 19:54

Jeg valgte New York Ebony og er veldig fornøyd. Når det gjelder innvendig og fargevalg så er vel smaken som baken slik det er med det meste her i verden. Er det noen av dere som har forslag til skiboks som passer godt til Mondeo`n.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jethores
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 245
Registration date : 20.10.2007

PosteTema: Re: Interiør   9/12/2007, 20:25

Ang takboks, se tråd: diverse/takboks. Der finner du en diskusjon om takboks og anbefalinger. Jeg anbefaler Skiguard 850.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
frodec

Antall Innlegg : 46

PosteTema: Re: Interiør   9/12/2007, 22:01

Takker for svar. Sløvt av meg men jeg fikk med meg boxlift og ikke det som var om takboks. Takker. Skal lete på nettet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Torz
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 352

PosteTema: Re: Interiør   11/12/2007, 19:56

Men i himmelens navn, hvor kom dette interiøret fra? Har aldri hørt om ny farge på GhiaX interiøret. Her kommer det til nye versjoner, men uten at dette er gjort kjent, eller har jeg sovet i timen? Bilen ligger på Finn (Røhne og Selmer).

PS! Etter nærmere sjekk viser det seg at farge er bisquit. Blir bare lurt av lyset.

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425

PosteTema: Re: Interiør   20/3/2008, 17:00

Har vært på en mini påsketur på ca. 800km. En del av strekningen var veldig svingete.
Det som slår meg er hvor godt man sitter i sjåførstolen. Men det er noe som utmerker seg, som jeg ikke har reflektert over før. Etter en stund merker jeg hvor perfekt armstøtten i døren er plassert.
I mine tidligere biler har venstre armen aldri funnet noen god støtte, enten havnet den oppe i vinduslisten ellers hvilte den på låret. Men i mondeoen passer den som støpt til min anatomi, som igjen gir en avslappet og kontrollert kjørestil.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 334
Registration date : 17.02.2008

PosteTema: Re: Interiør   20/3/2008, 18:49

Jeg får snart min ghia x og den har napoli skinn i biscuit altså lyst skinn.(BEIGE) Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 644
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Interiør   20/3/2008, 20:21

johnny ghia x 08 skrev:
Jeg får snart min ghia x og den har napoli skinn i biscuit altså lyst skinn.(BEIGE) Very Happy
jeg har ghia x med sort skinn, det er veldig gode seter! Og lukter godt! Det var to ting som gjorde at det ble ghiax, og den viktiske grunnen var setene, på tit synes jeg setene var trange, ikke over "rumpa" men nederst på lårene. Det føles som å ha for trange skjørt når man skulle kjøre. Den andre grunnen var instumentene, jeg synes converse + er vel glorete og foretrekker litt "tregere design". Ellers er jeg i ferd med å bli veldig fornøyd med bilen. Jeg er litt "treg", jeg titter litt, klør meg litt i hodet, og sier egentlig ikke noe særlig før jeg virkelig kjenner på meg at dette er virkelig bra!! Nå har bilen gått 200 mil og det er en glede å "måtte" kjøre en tur. Gled deg til bilen johnny ghia x 08 Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mondeo Man

Antall Innlegg : 219
Registration date : 01.12.2007

PosteTema: Re: Interiør   24/3/2008, 14:56

Jeg har samme seter som tdci, og liker dem godt. Med små barn er det en fornøyelse å kunne gjøre setene rene med et sveip med en klut. Dessuten gir setene en skikkelig luksusfølelse. Setene er svært gode, men "puten" bak skuldrene dytter overkroppen litt vel langt fram, synes jeg. På lange turer får jeg litt "knekk" under skuldrene - men dette er kritikk på et uhyre høyt nivå.

Jeg har dårlig og svært følsom rygg. Men nå har jeg kjørt over 80 mil i løpet av påsken. Det er første gang på ni år uten alle slags puter og støtte-innretninger. Bare bilens egne seter. Jeg er SVÆRT fornøyd med dem. Landets kiropraktorer burde anbefale Ghia X!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://olemski.blogspot.com
Torz
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 352

PosteTema: Re: Interiør   24/3/2008, 19:37

Til trådstarter. Jeg har infinity blue og liker fargen godt. Setene er dessuten meget gode å sitte i, og det er ingenting som plager meg med trange sidestøtter, selv om støttene nok er litt høyere enn på GhiaX. Og så er det jo korsryggjustering som også kan hjelpe litt på for vonde rygger.

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Interiør   24/3/2008, 20:06

ja.dette så bra ut Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 644
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Interiør   24/3/2008, 23:41

Torz skrev:
Til trådstarter. Jeg har infinity blue og liker fargen godt. Setene er dessuten meget gode å sitte i, og det er ingenting som plager meg med trange sidestøtter, selv om støttene nok er litt høyere enn på GhiaX. Og så er det jo korsryggjustering som også kan hjelpe litt på for vonde rygger.

korsrygg justering er det på ghia x også.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Interiør   25/3/2008, 17:13

ja det er det..8 veis elektrisk højdejustering ,med minnfunksjon,manuell korsryggstøtte og 4-veis justering av nakkestøtte.har også den samme funskjon på passasjersetet.. Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Balder
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 83
Registration date : 13.03.2008

PosteTema: Re: Interiør   25/3/2008, 17:40

Ser på bildene av setene med farge bisquit. Har samme skinnseter i min gamle Mondeo.(kaller fargen beige da)
En ting jeg reagerer på er bilbeltene som er svart. I min Mondeo har beltene samme farge som setene, noe jeg synes ser bedre ut.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425

PosteTema: Koppholder   1/4/2008, 13:56

I ettertid skulle jeg ønske at de hadde spandert på en integreret koppholder i midtkonsollen med ett trykkssystem.

Med 1/2ltr. brusflasker blir de litt i veien med manuelt giret bil, skal man samtidig ha en kaffeskvett i Statoilkoppen blir det trangt. Hanken må på utsiden av brønnen og riper opp pianolakken. Løsningen har blitt, kaffe i brønnen og brusflasken trillende i lomma på døren.

Er vel for mye forlangt at de tar hensyn til våres embalasjesystemer, siden det går i bokser i stort set resten av EU.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Interiør   

Til Toppen Go down

Interiør
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» E36 M3 Interiør
» Interiør Audi a6/allroad 1998-2004