Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

sete trekk

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 643
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: sete trekk   3/12/2007, 21:30

hei, jeg har nettopp bestilt en ny mondeo. det ble en ghia x istedenfor titanium pga setene på titan som føles trange over hoftene. de setene er forresten 4 cm lenger enn på ghia. Selgeren hevdet at setene på titan x er i helskinn, at sitteputen og ryggen er i semsket skinn. Er det riktig?? Jeg synesjeg sett noen steder at de benevnes som delskinn. Dette gjelder alcantera.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: sete trekk   3/12/2007, 21:38

tdci skrev:
hei, jeg har nettopp bestilt en ny mondeo. det ble en ghia x istedenfor titanium pga setene på titan som føles trange over hoftene. de setene er forresten 4 cm lenger enn på ghia. Selgeren hevdet at setene på titan x er i helskinn, at sitteputen og ryggen er i semsket skinn. Er det riktig?? Jeg synesjeg sett noen steder at de benevnes som delskinn. Dette gjelder alcantera.

Bare tull....Tit. X har delskinn bestående av skinn i sidevangene og nakkeputer, mens midtsettet er perforeret alcantara. (kunststoff med semsket look).

Vanlig Tit. har skinn i sidene og stoff i midten.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
HallaBalla
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732
Registration date : 03.12.2007

PosteTema: Re: sete trekk   3/12/2007, 21:40

tdci skrev:

Jeg har Titanium X, og synes setene passer meg veldig bra (smak og behag ...)

Setene er delskinn, med sittepute og rygg i Alcantara. Tror selgeren din har misforstått, hvis Ford da ikke har utvidet setetrekk-utvalget.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Erling
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 53
Registration date : 21.09.2007

PosteTema: Re: sete trekk   3/12/2007, 22:02

Hva med et ekstra trekk på setene for å beskytte mot skitt og smuss ? Er det noen som kan anbefale noe ? For meg er det spesielt nyttig i baksetet hvis jenta vår på 6 måneder får en skikkelig sprutgulp.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Carnivore
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 394
Registration date : 18.11.2007

PosteTema: Re: sete trekk   3/12/2007, 23:13

Eller kan du impregnere sete.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: sete trekk   3/12/2007, 23:36

Synes de perforerte alcantara setene er skikkelig klønete, spesielt hvis du ikke har klimaseter....de er de værste møkk samlere man kan tenke seg. Skjønner godt dem med unger, som synes dette kan bli en utfordring. Kjeks, demonterte boller og gulp.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

PosteTema: Re: sete trekk   4/12/2007, 10:11

I det første tibudet fra ford sto alarm og 8veis elektrisk passasjersete som standard. Jeg oppdaget at dette var feil og sa ifra. Det er jo for dumt hvis man tror man har kjøpt noe som viser seg å ikke stemme. Og hva da i ettertid?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
eppen
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 224
Registration date : 11.09.2007

PosteTema: Re: sete trekk   4/12/2007, 10:22

Hva mener du med tilbud? Samme problem var med regnsensor på titanium x. I prisliste stod regnsensor og aut avblendbart speil som standard.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

PosteTema: Re: sete trekk   4/12/2007, 12:38

rett og slett et skriftlig tilbud på innbytte med priser og alt, det var en liste over standard utstyr og tillegsutstyr. alarm og el pass. sete sto som standard på ghia x. "dumt" å si fra kanskje, alarm kostet meg 3500 og pris på el. pass er 8500?. Det sto nederst : uten ansvar for mulige feil. da vi skrev kontrakt var det ikke med noen liste over utstyr, da sto det ghia x og leveres med følgende tilleggsutsty:. det er jo vanskelig når man må leke "detektiv" for å finne ut hva som er standard på de forskjellige modellene. Selgeren på sto også at setene på titanium x er helskinn , og at sitte puten og ryggen er av semsket skinn. Det tror han vel enda!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: sete trekk   Today at 16:06

Til Toppen Go down

sete trekk
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som har prøvd Bagsters sete modifikasjon til MC?
» Bagster sete
» dvs selges : Momo ratt, subkasse, osv.
» polaris fst switchback
» Trekkbil