Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Ford er jo ikke så dårlig på driftssikkerhet...

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Dallas
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 153
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Ford er jo ikke så dårlig på driftssikkerhet...   21/11/2007, 22:26

Er nok flere her inne som har hatt betenkeligheter i forhold til utgående modell av Mondeo (og Ford generelt) og driftssikkerheten inklusive meg selv ved kjøp av nye Mondeo.
Mye tyder på at kvalitetsrykte er en gedigen myte....

http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article1454251.ece
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
StardustSilver
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 308
Registration date : 15.09.2007

PosteTema: Re: Ford er jo ikke så dårlig på driftssikkerhet...   22/11/2007, 18:09

Jeg har hatt 3 mondeoer fra 1994 og fremover, avbrutt av 1 Mitsubishi, og jeg har hatt veldig bra erfaring med alle mine 3 mondeoer. Den 2004 mod jeg har nå er en 2.0 TDCI 115 hk stv, har nå kjørt 115000 med den, og har ikke hatt noen vesentlige feil på denne, så jeg er veldig fornøyd med Ford, og Mondeo
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
faarstei
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 176
Registration date : 05.10.2007

PosteTema: Re: Ford er jo ikke så dårlig på driftssikkerhet...   22/11/2007, 20:02

Har hatt 3 nye mondeoer tidligere, og jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Men, Ford fabrikken kan sikkert ha dårlige dager også.

Jeg kjøpte en ny mondeo i 2002, en 130 TDCi stv. Trend med en del utstyr ( Bla. skjermer i nakkestøttene og VHS!!! spiller )
Dette var en typisk "mandagsbil"...Dette var første året med denne motoren, og her var det mye problemer med nykking, motoren stoppet, mistet turbotrykk etc., I tillegg tok dieselvarmeren fyr ( har bilder! ) og mye elektronikk problemer.

Det endte med at jeg fikk ny bil i 2004, en bil som var helt uten feil!
Kjøpte også en ny 2004 Focus Giha, og det var en bil som også fungerete feilfritt ! ( Bortsett fra et vannpumpehavari )

I 2006 kjøpte jeg bilen jeg har nå, og den har vært helt feilfri!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Ford er jo ikke så dårlig på driftssikkerhet...   Today at 09:58

Til Toppen Go down

Ford er jo ikke så dårlig på driftssikkerhet...
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» NULL lyd fra subwoofer
» El-Trøbbel, -86 Ford Cargo 0813
» Ford Mustang "rally edition"
» hjælp
» Ford Taunus 1976-1979