Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

feil på elektrisk innfelbare speil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
roy37

Antall Innlegg : 11
Registration date : 11.07.2012

PosteTema: feil på elektrisk innfelbare speil   29/9/2015, 17:47

Hei!

jeg har netopp kjøpt meg en 09mod mondeo titanium x,men jeg plages litt med bilen!
jeg får ikke di elektriske innfellbare speilene til og fungere.Når jeg trykker på knappen i dørpanelet,så er det akkurat som at motoren inni speilet bare står og slurer,og vil ikke dra inn speilene på bilen.(dette skjer på begge sider) samt så er det ikke noe motstand i speilene,om jeg fysiskt skal legge dem inn.Det er nokk at jeg kjører meg en tur ut i vinden,så legger speilene seg inn.

Hva er årsaken til dette! er begge speilene defekte og må byttes?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tobbis
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 85
Registration date : 10.02.2010

PosteTema: Re: feil på elektrisk innfelbare speil   30/9/2015, 16:28

roy37 skrev:
Hei!

jeg har netopp kjøpt meg en 09mod mondeo titanium x,men jeg plages litt med bilen!
jeg får ikke di elektriske innfellbare speilene til og fungere.Når jeg trykker på knappen i dørpanelet,så er det akkurat som at motoren inni speilet bare står og slurer,og vil ikke dra inn speilene på bilen.(dette skjer på begge sider) samt så er det ikke noe motstand i speilene,om jeg fysiskt skal legge dem inn.Det er nokk at jeg kjører meg en tur ut i vinden,så legger speilene seg inn.

Hva er årsaken til dette! er begge speilene defekte og må byttes?

heisann. hadde samme på min men bare på en side etter ett verkstedbesøk. det er mest sannsynlig at tannhjulene til motorstyringen er brekt. da må speilhuset byttes. speil å baklata med fargen som er på bilen settes bare over på nytt speilhus. slik ble det gjort på våres.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

feil på elektrisk innfelbare speil
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 2 stk speil. Til boble? Nedsatt pris!!!
» Elektrisk servo for eldre amerikanske biler.
» Kraftig EL-radiatorvifte ?
» NULL lyd fra subwoofer
» Lesing av feilkoder Chevrolet Blazer (muligens andre og?)