Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Sommerfelger til Mondeo MK5

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
mcleif85

Antall Innlegg : 1
Registration date : 03.03.2015

PosteTema: Sommerfelger til Mondeo MK5   3/3/2015, 19:40

Hei!

Da har jeg bestemt meg for å kvitte meg med Kugaen, og bestilt meg ny Mondeo.
Da jeg tok med hengerfeste nekter Ford å levere med større felger enn 18", spurte selger hvorfor, men han hadde ikke noe klart svar.
Noen her som vet?

Det jeg tenkte å gjøre var å ta vinterdekk på de 18" felgene som følger med bilen, og kjøpe nye 19 eller 20 felger til sommar.
Så det jeg da lurer på: Går det bra å sette på 20" på mondeoen? Og er det noen som har tips til felger som passer godt? Personlig synest jeg felgene jeg hadde på Kugaen(se bildet) var fete, men har ikke funnet noe som ligner. Tips? Smile

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Trolldeig

Antall Innlegg : 2
Registration date : 01.04.2015

PosteTema: Re: Sommerfelger til Mondeo MK5   1/4/2015, 21:27

Hiver meg på her med min første post! Har og nettop bestilt ny Mondeo med automat og awd og det hele, men så og at de ikke kunne levere krok og 19". Det jeg gjorde var å avtale med selger om at jeg bestilte bilen på 17" og får lagt vinterdekk på disse hjulene så kjøper jeg 20" hjul selv og leverer disse inn før de skal klargjøre bilen. Da slipper jeg og de ekstra avgiftene det medfører å få bilen levert med store hjul. Jeg har sett 10x20" på mk4, men vet ikke om innpress er det samme på mk5 og hvor god plass det er i hjulhus?
Vi kan jo og se på hvordan amerikanerne skor deres Fusion.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Sommerfelger til Mondeo MK5
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo
» Retro felger selges
» Thule takboks
» felger ønskes kjøpt til scorpio