Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

problemer med strøm på cs spiller

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
jallis

Antall Innlegg : 46
Registration date : 02.07.2012

PosteTema: problemer med strøm på cs spiller    7/1/2015, 00:45

Hei jeg har et veldig rart problem på min mk4 jeg hadde navi skjermen og det begynte og tulle med strømmen, noen ganger var den helt død skrudde seg ikke på ved start av seg selv, trykket på så den startet manuelt fikk da beskjed om at system ville slå seg av innen 1 time (altså den trodde bilen ikke gikk noe den gjorde) så ac/varmeaperat slo seg heller ikke på naturlig nok...

da ford mente det måtte være noe med koblingene inne i spillern prøvde og bytte til den ordinære sony spilleren den lille, da blei det fart over varmen igjen, men lyset i ytre del av spilleren mangler, altså der man velger cd/radio o.s.v
problemet kommer og går på begge spillerne.

tenkt på og prøve og sette på en strøm tjuv i mellom konstant strøm og styre støm (rengner med det er det bak der) men veit ikke hvor lurt det er på en så ny bil?

noen som har noe fornuftig ide anna en å la ford plukke fra hverandre hele bilen og feil søke?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

problemer med strøm på cs spiller
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» GSX 1100 EF 1984 lade problemer
» Bil dvd spiller med touch screen(eonon e837)
» Macrom DVD spiller og Cube 7" skjerm
» 1997 VW vento trekker strøm
» Vindu til Adria camping vogn