Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Sesongrelaterte feil/kundebehandling.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Rolf59
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 77
Registration date : 05.04.2014

PosteTema: Sesongrelaterte feil/kundebehandling.   22/12/2014, 14:32

Vi kjøpte vår 2008 mod Mondeo i April hos Ford Ensjø. Nå møtte bilen kuldegrader for første gang etter at vi kjøpte den og da dukket det opp en del feil relatert til kulden. Venstre speil folder seg ikke ut, varmen i speilet virker ikke og venstre fordør lar seg ikke åpne fra innsiden.
Jeg ringte Ensjø for å få utbedret feilene og møtte en kundebehandler som ikke trodde dette skulle bekostes av Ford.
Mitt argument om at dette er ting jeg ikke hadde mulighet til å kontrollere når jeg kjøpte bilen, hadde han ingen forståelse for. Jeg fikk time tidlig i Januar for å rette feilene. Jeg kommer til å fortsette å argumentere for at dette er ikke noe jeg skal betale.
Vi har hatt bilen hos Ford Ensjø flere ganger og hver gang har vi fått lånebil pga att vi bor slik at det er tungvint å komme frem og tilbake med t-bane og buss. Når jeg nevnte lånebil denne gangen, fikk jeg beskjed om at det måtte jeg betale 500 kr pr dag for.
Jeg har benyttet Ford Ensjø til servicer og periodisk kontroll fordi jeg har blitt møtt med ett smil og god kundebehandling men det spørs om ikke jeg drar til Sverige og tar slikt der heretter.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Titanium x 2009
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 658
Registration date : 26.02.2008

PosteTema: Re: Sesongrelaterte feil/kundebehandling.   22/12/2014, 18:21

Ford dekker nok ikke dette da den er langt utenfor garanti. Men RS Ensjø burde vel dekke noe av dette. Fikk du ikke bruktbil garanti?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
magnusalex

Antall Innlegg : 47
Registration date : 05.07.2013

PosteTema: Re: Sesongrelaterte feil/kundebehandling.   22/1/2015, 14:35

Jeg fikk byttet låsekasser i begge fordørene på bruktbilgarantien på min, samme feil som deg - døren kunne ikke åpnes fra innsiden.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Sesongrelaterte feil/kundebehandling.   

Til Toppen Go down

Sesongrelaterte feil/kundebehandling.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1