Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Ryggekamera og DAB+ til Mondeo -09 stv. med 7" Navigasjon

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
lammis

Antall Innlegg : 25
Registration date : 29.04.2010

PosteTema: Ryggekamera og DAB+ til Mondeo -09 stv. med 7" Navigasjon   29/6/2014, 23:14

Først ryggekamera:
Etter å ha søkt endel rundt på nettet, finner jeg forsovit "en drøss" med ryggekameraer til min modell, men om det er brukende vites ikke. Jeg lurte først og fremst på om det var noen som har testet å ettermontere (uorginalt) ryggekamera i Mondeo -07 > med 7" navigasjon som jeg har i min bil. Jeg har også sensorer både foran og bak.

Jeg har sendt melding til han som har denne løsningen, som ser grei ut i utgangspunktet iallefall:
http://www.ebay.de/itm/Sony-CCD-Auto-Ruckfahrkamera-camera-Ford-Mondeo-Focus-C-Max-Kennzeichen-car-/261350373630?pt=DE_Autoteile&hash=item3cd9b238fe

Jeg har ikke hatt ute radioenheten min, så jeg vet ikke om jeg har kabler for "back/ reverse" kabel der bak. Har en DVD 7" navigasjon.

Hvis det er noen som har prøvd, eller har sjekket litt nærmere opp i dette, så skulle det vært kjekt å hørt erfaringer.

Når det gjelder DAB/ DAB+
Der vil jeg ha en løsning som kan intigreres i eksisterende radiosystem, og det har jeg funnet. Delen finner du her:
AutoDAB Interface for Ford

Denne enheten er skjult, og er 100% intigrert med eksisterende radio/ rattknapper osv.
Eksempel/ visning på intigrering i 7" navi

Men hvor finner man denne til best pris? Jeg har funnet den til 1900,- i UK, det er det billigste så langt. Noen bedre fra andre steder i verden?
Jeg skal på ferie i Europa i år, så jeg hadde tenkt å plukke med meg noen godbiter på veien, så tips mottas med takk!

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.lammis.no
Titanium x 2009
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 658
Registration date : 26.02.2008

PosteTema: Re: Ryggekamera og DAB+ til Mondeo -09 stv. med 7" Navigasjon   30/6/2014, 06:35

Ford selger den samme dab løsningen, har du sjekket prisen der? tror det er lik pris.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
lammis

Antall Innlegg : 25
Registration date : 29.04.2010

PosteTema: Re: Ryggekamera og DAB+ til Mondeo -09 stv. med 7" Navigasjon   4/7/2014, 04:40

Ford selger lignende pakke til 2990,- inkl. montering. Det synes jeg er alt for dyrt, samt at rødgrønn regjering skulle vært straffet i ræva med en feiekost på drill for å tvinge på oss dette....
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.lammis.no
Sponsored content

PosteTema: Re: Ryggekamera og DAB+ til Mondeo -09 stv. med 7" Navigasjon   

Til Toppen Go down

Ryggekamera og DAB+ til Mondeo -09 stv. med 7" Navigasjon
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo