Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Titanium fjærer.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
toarni

Antall Innlegg : 38
Registration date : 27.11.2012

PosteTema: Titanium fjærer.   12/5/2014, 13:41

Jeg har jo en mk4 som er senket ca 3,5-4cm (usikkert hvilket merke senkesettet er) og dette gjør at den er litt for lav for vårres bruk og finnmarksveiene vi kjører mest på.

Er det noe forskjell på orginale fjærer fra titanium og ghia? Evt finnes det et sportsunderstell som funker bra på bilen komfortmessig ikke gjør at bilen ser helt skremt ut..☺
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Titanium fjærer.   12/5/2014, 19:47

Titanium og Ghia har samme bakkeklaring. I allefall hadde min Ghia X og min svigers Titanium X lik.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
toarni

Antall Innlegg : 38
Registration date : 27.11.2012

PosteTema: Re: Titanium fjærer.   12/5/2014, 22:04

Tro om det er forskjell på Titanium X og S? jeg har S utgaven med 2,2 liter motoren.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Nr1rolf

Antall Innlegg : 4
Registration date : 24.11.2014

PosteTema: Re: Titanium fjærer.   5/1/2015, 10:51

Litt seint svar men jeg gir det nå allikevel , Titanium S har orginal sportfjæring(les:senkesett) noen har også magnetiske demperne slik at en kan stille innvendig om en vil ha komfort-sport- dynamisk oppsett på understell.
Det er Einbach fjærer med 30mm senking som er da montert, jeg har selv montert dette nylig og er superfornøyd både på komfort og utseende, komforten er upåklagelig , litt mere følelse av underlaget men ikke plagsomt, og stivere i svingene så nå går den virkelig på skjener som vi sier her på Vestlandet Smile
Tror ganske sikkert at det ikke det er forskjell på Ghia og Titanium x fjærer men er ikke 100% sikker, selger nå mine originale Titanium X fjærer om noen vil ha de.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Titanium fjærer.   

Til Toppen Go down

Titanium fjærer.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1