Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

2002 mondeo stopper.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
paapeder

Antall Innlegg : 8
Registration date : 28.02.2014

PosteTema: 2002 mondeo stopper.   28/2/2014, 15:19

Hei, ny på forumet her. Har en 2002 mondeo m/automat gir. Den har etter jul begynt å stoppe av og til. Oftest på morgenen. Da er det bare å starte på nytt å kjøre videre. Idag stoppet den som vanlig etter en rundkjøring og jeg startet den, men da jeg kjørte videre begynte glødelampa å blinke. Og neste rundkjøring stoppet den igjen, denne gang la jeg merke at jeg trådde gassen i bunnen for å komme fort igjennom rundkjøringen. Men da stoppet den igjen. Etter neste start blinket ikke glødelampa mer og den stoppet ikke i flere rundkjøringer. Prøvde også å akselerer fort på ei strekning og alt virket normalt. Kan det være glødepluggene? Veldig kjedelig midt i rushen å må lage kø  Embarassed 

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
paapeder

Antall Innlegg : 8
Registration date : 28.02.2014

PosteTema: Re: 2002 mondeo stopper.   28/2/2014, 15:22

Ser æ har postet i feil del av forum Embarassed  beklager, visst en av moderatorene kan flytte den til riktig del av forumet er jeg evig takknemlig .
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
gorlof

Antall Innlegg : 41
Registration date : 12.11.2012

PosteTema: Re: 2002 mondeo stopper.   9/3/2014, 19:13

Min forrige Mondeo 2002 stoppet 2ganger for meg. Den førte gangen var det diesel pumpa under tanken som streika. Oppførte seg slik som du forklarer.Ble 2000kr og få reparert. Den andre gangen var det noen ledninger som nesten var gnagd av på hoved dieselpumpen i motorrommet. Oppførte seg på samme vis igjen. De på ford klarte og lodde og isolere ledningene på nytt.Ble 1500kr.Dette var de eneste feilene på min mondeo i de 9 årene jeg hadde bilen utenom slitedeler
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: 2002 mondeo stopper.   Today at 09:58

Til Toppen Go down

2002 mondeo stopper.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» BMW 1602 og 2002