Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

mystisk stripe etter montering av sotfilm på riis bilglass

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
jallis

Antall Innlegg : 46
Registration date : 02.07.2012

PosteTema: mystisk stripe etter montering av sotfilm på riis bilglass   18/6/2013, 18:07

Hei er det noen andre med stasjons vongn som har prøvd og etter montere sot film på eks riis bilglass??

Jeg fikk montert dette i november 2012 og jeg påpekte da jeg hentet bilen at det var en "hvit/blank"  kant rundt side vinduer i bagasjen og på selve bak rute, fikk forklart at dette var pga de kjeramiske prikkene i vinduene i bagasjen men at dette vanligvis kom til og forsvinne da varmen kom til sommeren...

nå vil jeg si det er sommer og vært det en stund, så jeg svingte nedom her om dagen og snakket med de da det ikke er blitt bedre og fikk da beskjed om at da er antagelig prikkene så høye i ruta at filmen ikke klarer og legge seg immelom så dette var ikke noe og få gjort noe med slik var det da bare....

synes jo først og fremst dette er dårlig av riis bilglass med tanke på prisen de tar for denne jobben, og jeg personelig har veldig vanskelig for og tro på det de sier, så spørsmålet er har noen andre her gjort det samme og har samme problem eller er det fint på deres biler?? eventuelt bilder hadde vært knall bra så jeg eventuelt kan klage og vise til andre mondeor som er fine etter samme jobben som gjerne da også er gjort hos riis bilglass Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
fleksnes
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 61
Registration date : 17.03.2013

PosteTema: Re: mystisk stripe etter montering av sotfilm på riis bilglass   18/6/2013, 18:59

jeg har sotet en del ruter selv , og det er sant som de sier om de sorte prikkene rundt kantene på rutene, men hjelper ofte å bruke varmepistol.
Arbeidsbilen jeg har nå er en mercedes sedan og den er proffsotet og der er det også slik.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jallis

Antall Innlegg : 46
Registration date : 02.07.2012

PosteTema: Re: mystisk stripe etter montering av sotfilm på riis bilglass   18/6/2013, 19:09

her er et lite bilde av hvordan det ser ut... kan man virkelig ikke forvente bedre da det er riis bilglass altså??
http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img822/4803/lipm.jpg
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
fleksnes
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 61
Registration date : 17.03.2013

PosteTema: Re: mystisk stripe etter montering av sotfilm på riis bilglass   19/6/2013, 19:09

jeg har sett mange biler som kommer slik når de har vert proff sotet ,men også mange som er bedre.
Kanskje de som er bedre har brukt en film av høyere kalitet som krymper mer ? eller har gjort en bedre jobb.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: mystisk stripe etter montering av sotfilm på riis bilglass   

Til Toppen Go down

mystisk stripe etter montering av sotfilm på riis bilglass
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Montering av Webasto på Mo
» Fjerning av skillevegg på varebil
» Gløding
» oppbygging av E30 325 M-tech 2 turbo (touring) ?
» Sigurd`s Dodge Mirada