Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

-04 2,0L TDCI "dør" ved oppstart.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Trond E

Antall Innlegg : 7
Registration date : 02.05.2013

PosteTema: -04 2,0L TDCI "dør" ved oppstart.   19/5/2013, 11:10

Hei har en 2,0 tdci som er litt lumsken. Av og til og høyst uregelmessig kan den bare finne på å dø rett etter oppstart, andre ganger dør den når man gir den litt gasspådrag. Alt er på kald motor. Var innom Ford å byttet trykkregulatoren på dieselpumpen for di mente den var defekt. en stund etter og 4500 fattiere så er problemet fremdeles der!! Mad
Så i steden for å supsidiere lønna til mekanikkerene til ford kaster jeg ut problemether i håp om hjelp.

På forhånd takk
-Trond-
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
kimmelim

Antall Innlegg : 7
Registration date : 10.06.2012

PosteTema: Re: -04 2,0L TDCI "dør" ved oppstart.   12/7/2013, 07:52

Høres veldig ut som samme problem som jeg har hatt på min 2.2. Der skal 2 dyser byttes i dag.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Titanium x 2009
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 656
Registration date : 26.02.2008

PosteTema: Re: -04 2,0L TDCI "dør" ved oppstart.   12/7/2013, 13:06

Trond E skrev:
Hei har en 2,0 tdci som er litt lumsken. Av og til og høyst uregelmessig kan den bare finne på å dø rett etter oppstart, andre ganger dør den når man gir den litt gasspådrag. Alt er på kald motor. Var innom Ford å byttet trykkregulatoren på dieselpumpen for di mente den var defekt. en stund etter og 4500 fattiere så er problemet fremdeles der!! Mad
Så i steden for å supsidiere lønna til mekanikkerene til ford kaster jeg ut problemether i håp om hjelp.

På forhånd takk
-Trond-

Skal love deg at mekanikeren ikke sitter igjen med mange prosent av den summen. Mange som tror at mekanikere tjener gull, men av de 1500kr du betaler i timen sitter de kun igjen med en brøkdel.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: -04 2,0L TDCI "dør" ved oppstart.   

Til Toppen Go down

-04 2,0L TDCI "dør" ved oppstart.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Golf 1 GTI 79
» Sigurd`s Dodge Mirada
» dyser og turbo
» Deler 95`passat 35i