Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Mondeoer i Sandefjord

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Pellepedal
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 102
Registration date : 03.09.2007

PosteTema: Mondeoer i Sandefjord   24/10/2007, 18:45

Begynner å gå endel av den nye Mondeoen her i byen. Treffer stort sett 3-4 stk hver dag på de få km jeg kjører. Er det noen her inne ?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
bilsjuk
Gjest

PosteTema: Re: Mondeoer i Sandefjord   25/10/2007, 16:54

Var en tur nordover til trondheim igjen sist helg og på den ca 80 mil lange turen etter RV 25 og delvis E6 så såg jeg ikke en eneste ny Mondeo. Likedan var jeg i og omkring Trondheim i flere dager uten å se snurten av andre likesinnede. merkelig!
Her i elverum er det også bare 1 eller kanskje 2 stk. av denne sorten ennå.
regner med at det er like før det tar av da min selger fortalte at de hadde solgt en masse. Det er stor inntr. for Mondeoen blant folk, de stopper og ser på den på parkeringsplassene og spør meg også om hvordan den er o.l. Moro!
Til Toppen Go down
bilsjuk
Gjest

PosteTema: Re: Mondeoer i Sandefjord   25/10/2007, 16:55

Var en tur nordover til trondheim igjen sist helg og på den ca 80 mil lange turen etter RV 25 og delvis E6 så såg jeg ikke en eneste ny Mondeo. Likedan var jeg i og omkring Trondheim i flere dager uten å se snurten av andre likesinnede. merkelig!
Her i elverum er det også bare 1 eller kanskje 2 stk. av denne sorten ennå.
regner med at det er like før det tar av da min selger fortalte at de hadde solgt en masse. Det er stor inntr. for Mondeoen blant folk, de stopper og ser på den på parkeringsplassene og spør meg også om hvordan den er o.l. Moro! Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Mondeoer i Sandefjord   

Til Toppen Go down

Mondeoer i Sandefjord
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1