Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Er det fortsatt lange ventetider ?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
fleksnes
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 61
Registration date : 17.03.2013

PosteTema: Er det fortsatt lange ventetider ?   17/3/2013, 19:48

Bestilte ny mondeo titanium s stw 163 hk manuell gir. 16/3 -13.
Er det fortsatt store problemer med levering ? ble litt bekymret når jeg så alle klagene på levering på dette forumet for selgeren sa til meg at det kunne ta 4måneder eller mindre eller lenger og jeg tenkte bare jaja, det tar tid å bygge bil ,men etter å ha lest litt her er jeg redd jeg skal bli forbi gått som alle de andre som klaget her.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
HallaBalla
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732
Registration date : 03.12.2007

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   18/3/2013, 19:18

De lange ventetidene var vel for fem år siden?!? Eller er det leveringsproblemer nå, pga. nedleggelsen av Genk-fabrikken?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   18/3/2013, 19:33

Bestilte bil med manuel gir nå i 2013?? Razz Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Erik-w

Antall Innlegg : 8
Registration date : 05.10.2012

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   18/3/2013, 21:19

Må nok beregne noe leverings tull enda. Har vente på bil siden oktober pga streik i Genk.
Men begynner og ordne seg nå så bør ikke vente alt for lenge nå. Håper min kommer snart...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
fleksnes
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   18/3/2013, 23:06

ja bruks bilen min har automat og jobb bilen er automat så deilig å få kjør litt manuell gir også, planer om camping vogn i framtida også og da er det greit med manuell Smile
Grunnen til at eg spør er fordi det virket som selger helgarderte seg med å si han ikke viste leveringstid og at titanium s hadde hatt produksjons stans noen måneder og det hørtes rart ut..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
fleksnes
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   15/5/2013, 19:37

kan meddele at det sansyligvis ikke er noen leverings problemer lenger Smile har akkurat vert å kikket på nye bilen som står på verksted for klargjøring akkkurat nå, og imorgen er det nøyaktig 2 måneder siden den ble bestilt Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   16/5/2013, 23:22

Selger Ford noe særlig med mondeoer nå når nye mondeoen allerede er vist og nåværende Mondeo virker dermed gammeldags etter min mening. Selv om nye mondeoen er drastisk forsinket. Min far som har vært fordmann siden 60-tallet hopper nå over på annet merke. Delvis pga slett service hos Kverneland, men mest pga at ny Mondeo vil være "gammel"
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
fleksnes
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   20/5/2013, 18:42

De har jo hatt vinter kampanje og så har de satt ned priser på så godt som alle modellene sine og på mondeo ialefall så har de kortet ned utstyrslistene og tatt bort feks titanium s osv og selger dem vel sterkt redusert og "Gjort det enklere å kjøpe ny bil"så tror mange som kjøpe nå også. den er jo ikke gammel bare for kommer en ny bil.. er jo flett ny bil dette også bare biligere og utprøvd, når de nye bilene kommer kan det jo vere en del barnesykdommer osv som vanlig og litt derfor jeg handlet også nå.
synes også intriør i den nye er grufult Smile men eksteriør er bra, men har ikke råd til awd alikevel så kan like godt kjøpe mk4 fordi de er fete,utprøvde og fikk en veldig god pris på bilen:)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Er det fortsatt lange ventetider ?   

Til Toppen Go down

Er det fortsatt lange ventetider ?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1