Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Oppgradering fra Webasto tilleggsvarmer til prk.varmer

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
wacman

Antall Innlegg : 7
Registration date : 13.03.2013

PosteTema: Oppgradering fra Webasto tilleggsvarmer til prk.varmer   14/3/2013, 21:23

Jeg kjøpte bilen min blant annet pga at den hadde Webasto dieselvarmer. I hodet mitt betyr det den programmerbare parkeringsvarmeren, ikke tilleggsvarmeren som kun går når motoren er igang. Må innrømme at jeg ble litt lang i maska da jeg prøvde å gå inn i convers+ første gangen for å stille inn timeren så jeg skulle ha varm bil morgene etter. Jeg hadde jo ikke den optionen, jeg. pale
Siden valget er i menyen på convers+ og Webastoen forsåvidt er der, kan man oppgradere den til den programerbare park.varmer versjonen?

- og koster det skjorter,bukser og sko?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Titanium x 2009
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 652
Registration date : 26.02.2008

PosteTema: Re: Oppgradering fra Webasto tilleggsvarmer til prk.varmer   14/3/2013, 22:34

Står det parkeringsvarmer i instrumentet og du kommer ikke inn på det? (kan ikke velges om bilen står å går)

Om du ikke har valget i det hele tatt er det kun en programering som skal til for å få det.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
wacman

Registration date : 13.03.2013

PosteTema: Re: Oppgradering fra Webasto tilleggsvarmer til prk.varmer   22/5/2013, 21:46

Med et stort klask slo jeg håndflaten i trynet da jeg spurte Røhne & Selmer om det samme. ALLE andre Ford-modeller kan programmeres med motoren i gang, bortsett fra denne generasjonen Mondeo. Så joda, jeg har programmerbar Webasto allikevel jeg. study geek
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
knutivars

Registration date : 05.06.2013

PosteTema: Re: Oppgradering fra Webasto tilleggsvarmer til prk.varmer   5/6/2013, 23:53

Jeg fikk ettermontert fjernkontroll-modulen ..., så nå har jeg fjernkontrollstyrt. EKSTREMT praktisk nå i vinter - står opp når jentungen våkne; trykke på knappen -> skifte bleie -> kler på oss -> går ut i bilen .... Varmt og godt. :-)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.knutivars.net
Sponsored content

PosteTema: Re: Oppgradering fra Webasto tilleggsvarmer til prk.varmer   

Til Toppen Go down

Oppgradering fra Webasto tilleggsvarmer til prk.varmer
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Montering av Webasto på Mo
» Byggtørker/varmer