Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Steffen A

Antall Innlegg : 10
Registration date : 09.08.2012

PosteTema: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   21/2/2013, 10:10

Men ikke funnet noen svar av de som har spurt tidligere.

Heisann!

Er helt ny her på forumet og har nå kommet til mine første "upgrades" på Mondeon.

Det er felger som står på lista nå, og sikler litt på MS design felgene (MSF2 heter de).

Kan noen fortelle meg hvor i svarte buskeladden jeg får kjøpt de? En forhandler i Norge har jeg sett men ikke noe hell der.
Ford klarer ikke å skaffe prisen på de engang.

Så hvis noen skal selge eller veit om et sted i verden de selges, please send meg en pm eller svar her!

På forhånd takk!

Mvh
Steffen A.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Steffen A

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   21/2/2013, 22:08

Virkelig ingen som har en anelse altså?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Titanium x 2009
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 658
Registration date : 26.02.2008

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   22/2/2013, 07:02

Er jo rart. Ford får jo bestillt styling fra ms design/danspeed.dk. Felgene står jo i samme brosjyre.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Steffen A

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   22/2/2013, 08:34

Titanium x 2009 skrev:
Er jo rart. Ford får jo bestillt styling fra ms design/danspeed.dk. Felgene står jo i samme brosjyre.

Jeg tok kontakt med Ford Norge og spurte. De skulle finne ut at feilen.
Det var feil på delenr, så når min lokale Ford forhandler søkte på nr fikk han at det var et ugyldig nr. Rolling Eyes

Men veit noen her om en nettshop eller butikk som har disse felgene? Vil ikke tenke på hvor mye de koster fra Ford affraid

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 334
Registration date : 17.02.2008

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   26/2/2013, 11:28

har spurt om det samme til min focus st å de virker som de ikke vil selge noe som helst ,må jo bestille alt selv fra England og der for jo man det meste,fikk forresten en stor inntercooler til min2,2tdci på en uke blir gøj med mere Power,passer rett inn 4ganger større en orginal
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Steffen A

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   28/2/2013, 10:22

johnny ghia x 08 skrev:
har spurt om det samme til min focus st å de virker som de ikke vil selge noe som helst ,må jo bestille alt selv fra England og der for jo man det meste,fikk forresten en stor inntercooler til min2,2tdci på en uke blir gøj med mere Power,passer rett inn 4ganger større en orginal

Såpass, ja den vil puste lettere da vil en tru Wink

Det er et annet firma som har tatt over importen av MS design felger nå. Så da blir det mer venting før en kun kan få prisen.....

Dårlig opplegg spør du meg.

Når man kjøper felger fra Tyskland og selger trekker fra tysk skatt. Det er kun moms man må betale av kjøpesummen da?
Man må ikke legge på skatt etter den tyske skatten er trukket?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
fleksnes
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 61
Registration date : 17.03.2013

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   17/3/2013, 13:20

johnny ghia x 08 skrev:

Byttet intercooler ? høres int. ut Smile må fortelle mer når du har byttet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 334
Registration date : 17.02.2008

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   17/3/2013, 20:58

ok skal gjøre det
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
roddis
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 135
Registration date : 29.03.2008

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   6/4/2013, 18:36

Bytter du kun intercooler da eller gjør du andre forbedringer i tillegg som større eksos, sportsluftfilter, chip?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Steffen A

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   7/4/2013, 22:24

Dette kan sikkert bli flyttet til en annen tråd nå.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)   

Til Toppen Go down

Jeg veit dette er tatt opp før. (20" MS design felger)
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hel og halvbur godkjennes nå i biler bygd før 71.
» Noen som prøvet dette?
» Barne ATV
» Hvilke bremser er dette?
» Støy eksos ( noen firma nordpå som gjør dette?)