Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Trend vs Titanium

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
MrBlom

Antall Innlegg : 12
Registration date : 05.01.2013

PosteTema: Trend vs Titanium   26/1/2013, 12:42

Jeg fant nøyaktig den bilen jeg var ute etter i juli i fjor, en 2009 2.0 tdci 140 automat, Trend.

Brydde meg ikke da at det ikke var en Titaniumutgave, da jeg rett og slett syntes Trend så penere ut på utsiden. Nå tror jeg imidlertid at jeg har skiftet mening. Naboen har nesten samme bil som meg, bare i Titaniumutgave, og den, må jeg innrømme, ser litt penere ut. Så det jeg lurer på nå er om det er mulig å få byttet listene under hvinduene. Går det an å bytte til krom? Og i så fall, kan de evt kjøpes på nett? I tillegg kunne jeg ha tenkt meg å byttet øvre og nedre grill. Har lett litt på nett, men har ikke funnet øvre og nedre i samme stil. Noen som har tips?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Chris1
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 60
Registration date : 18.10.2010

PosteTema: Re: Trend vs Titanium   26/1/2013, 13:45

Hei, jeg tenkte selv og bytte en stund. Men tok avgjørelsen om å gå for et orginal stylingkitt.
Men jeg fant en side til deg som selger den øvregrillen. Har ikke funnet den nedre. http://www.fordpartsuk.com/shop/image.php?url=/images_orig/1509636/1.jpg
Håper det hjelper litt på vei Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
gorlof

Antall Innlegg : 41
Registration date : 12.11.2012

PosteTema: Re: Trend vs Titanium   29/1/2013, 19:28

Har selv en 2011 titanium X men det er montert titanium S frontspoiler ,sideskjørt,bakskjørt og sorte bikube grill foran, Bilen skiller seg ut i fra alle de vanlige mondeoene ja. Veit at www.BSBIldeler.no har noen griller og stylingkitt til mondeo
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Roar2

Antall Innlegg : 33
Registration date : 03.04.2013

PosteTema: Re: Trend vs Titanium   7/4/2013, 10:16

MrBlom skrev:
Jeg fant nøyaktig den bilen jeg var ute etter i juli i fjor, en 2009 2.0 tdci 140 automat, Trend.

Brydde meg ikke da at det ikke var en Titaniumutgave, da jeg rett og slett syntes Trend så penere ut på utsiden. Nå tror jeg imidlertid at jeg har skiftet mening. Naboen har nesten samme bil som meg, bare i Titaniumutgave, og den, må jeg innrømme, ser litt penere ut. Så det jeg lurer på nå er om det er mulig å få byttet listene under hvinduene. Går det an å bytte til krom? Og i så fall, kan de evt kjøpes på nett? I tillegg kunne jeg ha tenkt meg å byttet øvre og nedre grill. Har lett litt på nett, men har ikke funnet øvre og nedre i samme stil. Noen som har tips?

Montere lister rundt vinduene dine går ikke, kun på dørene, du må da bytte vinduene bak ellers så ser det rart ut med blanke lister på dørene men ikke på siderutene, jeg har gjort det på min 2008 Trend jeg kjøpte den gang, samt grillene får du for rundt 3000 kr på ford og er enkle å bytte selv da de nedre er kun klipset og den øvre er festet med 2 skruer på topp og resten klips.
Ser jeg er litt sent ute med svaret men håper det kan hjelpe deg.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
MrBlom

PosteTema: Re: Trend vs Titanium   9/4/2013, 00:13

Sent men godt Roar2. Jeg har ikke gjort noe med dette enda, men kommer nok til å bytte grillen ja. Hadde ikke tenkt på de listene rundt vinduene, tenkte mer på den brede kromlista som går i underkant av vinduene. Eller kan ikke den byttes heller mener du? Mulig det ser rart ut ja... Får titte litt på Mondeoen til naboen Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Roar2

Antall Innlegg : 33
Registration date : 03.04.2013

PosteTema: Re: Trend vs Titanium   9/4/2013, 07:59

MrBlom skrev:
Sent men godt Roar2. Jeg har ikke gjort noe med dette enda, men kommer nok til å bytte grillen ja. Hadde ikke tenkt på de listene rundt vinduene, tenkte mer på den brede kromlista som går i underkant av vinduene. Eller kan ikke den byttes heller mener du? Mulig det ser rart ut ja... Får titte litt på Mondeoen til naboen Smile

Eneste listen som kan byttes uten noe problem er skrapelistene på dørene, på sidevinduene bak må du bytte glasset for å få det til da listene visstnok følger glasset. Jeg gjorde det som sagt på min og da måtte jeg bytte sidevinduer bak, men dette jeg snakker om er stv.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
MrBlom

PosteTema: Re: Trend vs Titanium   9/4/2013, 17:35

Har stv jeg og. Titta på bilen til naboen, og du har helt rett. Bytte vinduer er uaktuelt for min del, så får jeg heller klare meg uten krom. Men fordi jeg er litt nyskjærrig.... Husker du hva det kostet da du gjorde dette?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Trend vs Titanium   

Til Toppen Go down

Trend vs Titanium
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1