Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Glødepluggar

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
YngveGS
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 108
Registration date : 28.05.2010

PosteTema: Glødepluggar   22/1/2013, 20:43

Nokon som veit kva nye glødepluggar kostar, og kvar eg best kan kjøpa dei? Og ikkje minst, kva kostar det å få dei bytta?

Har hatt store startproblem med Mondeoen min i haust og vinter.

Har bytta batteri, og det hjalp litt. Men bilen tullar seg framleis. Den startar, men det kan av og til gå lang tid før den dreg i gang.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Glødepluggar   22/1/2013, 21:08

Glødeplugger får du vel kjøpt på de fleste bildele varehus. Sjekk eventuelt mekonomen.no. Men ville også sjekket pris hos Ford. Ofte har de like billige eller billigere deler. Pris på bytte av glødeplugg er jo bare å sende forespørsel til hvilket som helst verksted så ser du det.
Skal selv ha service på min Mondeo her i Bergen så snart som mulig. Hentet priser fra Tores auto, mekonomen, fix bil, snap drive +++ men Ford mathiesen auto hadde rimeligste pris på 180000 km hovedservice. 4990,-
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
YngveGS
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 108
Registration date : 28.05.2010

PosteTema: Re: Glødepluggar   23/1/2013, 14:58

Mathisen auto ligg alltid lågare enn t.d. Kverneland. Fordelen er at Kverneland alltid matchar prisen. Aberet er at dei er ubrukelige.

Elles var eg i kontakt med Mekonomen, dei skulle ha 4500 for jobben. Det føltest veldig dyrt for meg. Men det kan jo vera eg tek heilt feil.

Men vurderer no å få kjøpt pluggane for seg, og få ein mekanikar-kompis til å byta dei for meg. Om det ikkje er for mykje arbeid. Nokon som har peiling?

Elles, var prisane til dei andre mykje høgare enn Mathisen? Eg føretrekk å bruka dei, men når eg bur på Landås vert det ei utfordring med henting og levering. Særleg når eg jobbar nord for byen..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Glødepluggar   24/1/2013, 13:30

De fleste lå på rundt 5500,- for servicen, så kommer bytte av bremseveske i tillegg. Så totalt kom Mathisen på 4990,- + 750. Kverneland fjøsangerveien er jeg ferdig med så den e grei.P
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Roar2

Antall Innlegg : 33
Registration date : 03.04.2013

PosteTema: Re: Glødepluggar   7/4/2013, 10:07

YngveGS skrev:
Mathisen auto ligg alltid lågare enn t.d. Kverneland. Fordelen er at Kverneland alltid matchar prisen. Aberet er at dei er ubrukelige.

Elles var eg i kontakt med Mekonomen, dei skulle ha 4500 for jobben. Det føltest veldig dyrt for meg. Men det kan jo vera eg tek heilt feil.

Men vurderer no å få kjøpt pluggane for seg, og få ein mekanikar-kompis til å byta dei for meg. Om det ikkje er for mykje arbeid. Nokon som har peiling?

Elles, var prisane til dei andre mykje høgare enn Mathisen? Eg føretrekk å bruka dei, men når eg bur på Landås vert det ei utfordring med henting og levering. Særleg når eg jobbar nord for byen..

Om du ikke har byttet de ennå så kan jeg fortelle deg at de sitter litt kinkig til, de er plassert inn mot torpedoveggen og er nesten umulig å komme til uten å være slangemenneske.
Nå som jeg har demontert toppdeksel og mellomstykket på toppen så ser jeg så vidt tuppen på de når jeg strekker øynene bak hehe
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Glødepluggar   

Til Toppen Go down

Glødepluggar
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1