Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Mondeoen brer om seg.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
kikker
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 199
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Mondeoen brer om seg.   17/10/2007, 14:55

Var hos Autostrada i Oslo idag for å hente Ferrarien til kompisen.
Mye lekkert der av Aston, Maserati og Ferarier. En av selgerne kom bort å lurte på om ikke jeg også skulle ha med en bil hjem..en Aston eller noe annet gromt.. Rolling Eyes
Måtte spakt innrømme at jeg allerede har bestilt en ny Mondeo... Embarassed
Hans umidelbare respons var at den var skikkelig tøff...spesielt den svarte Mondeoen med 18" Y felger, spoiler og sorte vinduer, for ikke å snakke om fronten.
Her ble jeg skikkelig tatt å sengen, den appelerer åpentbart veldig bredt hos bilfolk rundt om.. Very Happy

Det sto en Aston DB9 i svart, så akkurat ut som Panther met.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Torz
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 352
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Mondeoen brer om seg.   17/10/2007, 15:11

Utroskap er tidens tegn. Folk er ikke lenger nødvendigvis trofast mot ett merke for evig og alltid. Folk skifter merker, og vil ha det nyeste og hotteste. Det er klart at når Mondeo får et design som apellerer til mange, samtidig som den har skikkelig gode kjøreegenskaper og vinner alt av tester, så vil den få mer oppmerksomhet fra flere i dag enn den ville gjort før.
Derfor ser en også at folk ikke engang rynker på nesen av å gå fra "premium" merker og over til Mondeo. Det er så enkelt som at i dag er det Mondeo som fenger og det jeg vil ha, i morgen kanskje noe annet. Og ingen vet hvor haren hopper?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
kikker
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 199
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Re: Mondeoen brer om seg.   17/10/2007, 15:36

Tror noen hadde rynket på nesen hvis jeg hadde byttet en Aston med en Mondeo.
Synes det er artig at folk som lever av å selge biler fra 1mill til 3 mill, som bare snakker om +400hk, keramiske bremseskiver, F1 giringer og håndsydde skinnseter uten myggestikk synes Mondeeon er skikkelig tøff.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Mondeoen brer om seg.   

Til Toppen Go down

Mondeoen brer om seg.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1