Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

trenger hjelp ang ledningsnett til min mondeo mk3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
roy37

Antall Innlegg : 11
Registration date : 11.07.2012

PosteTema: trenger hjelp ang ledningsnett til min mondeo mk3   30/7/2012, 21:36

er d noen som kan hjelpe meg???

jeg har en 04 mod mondeo mk3 som jeg har kjøpt noen nye hovedlykter som er Mondeo MK3 2000-2007 00-07 Angel-Eye Projector HEADLIGHT. problemet er at kontakten på disse lyktene passer ikke inn på kontakten i d orginale ledningsnettet som jeg har på biln.( har orginalt xenon lys på bilen min ) folk som jeg har pratet med fortelle meg at jeg må bytte til halogen på bilen min,så mitt spm er ! finnes det noe plug and play kontakt som jeg kan ta som skjøytestykke i mellom kontakten i bilen og lyktene,slik at jeg får di nye lyktene til og fungere,eller hva må jeg gjøre! må jeg eventuelt kappe av ledningene på den orginale pluggen og bruke kabelsko i mellom for å få di andre lyktene til og virke eller hva??

er det noen som har kobblet opp slike lykter selv,som kan gi meg svar på dette?

trenger svar fort!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
andersi

Antall Innlegg : 2
Registration date : 10.08.2012

PosteTema: Re: trenger hjelp ang ledningsnett til min mondeo mk3   10/8/2012, 13:58

Hei.

Har/hadde det samme problemet selv, eg stakk til ein bilopphøggar å klipte av ledningane som var på lyktene så er planen å klippe koblingene på de nye lyktene for så å koble til kontakten jeg klipte av hos bilopphøggaren. Då slepp eg å klippe dei som er på bilen og kan enkelt koble til dei originale lyktene om eg skal selge eller vil bytte lykter igjen.

Anders
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

trenger hjelp ang ledningsnett til min mondeo mk3
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo
» Gammel R1 trenger TLC
» Retro felger selges