Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Kvalm

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
titanium-xxx
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 171
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Kvalm   15/10/2007, 22:35

Kvalm av å vente på bil jeg nå.

Vet det er mange som har gått lenger enn meg. Men jeg har faktisk vært HELT UTEN MOTORISERT FREMKOMSTMIDDEL siden 25 juli.

Jeg har slitt helt ut min gamle tråsykkel i denne perioden.
Bagasjebrettet er nå i ferd med å falle av. Styret er blitt skjevt, kun 3, 10 og 17 giret som fungerer. Skrangler fælt.

Bilen min ble produsert 1 oktober vet jeg. Men det er jo mye jeg har trodd jeg har visst i denne prosessen, men det forsterker jo min tro at det har kommet faktura på bilen.

Det fryser snart på om morgenene, da vil det bli ekstra guffent å måtte sykle til jobb.

Jeg er kvalm av å vente på bil.

Skulle jeg (bank i bordet) få en negativ beskjed angående bilen denne uken så vet jeg ikke om jeg holder ut de siste dagene/ukene.

Håper bare så inderlig at selger ringer i morgen tirsdag og forteller at det står ett rødt glis på plassen utenfor butikken.

Da blir jeg nok faktisk uvel, ja kanskje til og med kvalm - av rein, skjær, pur glede!!

poskare
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 282
Registration date : 31.08.2007

PosteTema: Re: Kvalm   15/10/2007, 23:19

*kremt* Jeg har vært uten bil siden midten av juni.... Wink
Da truet jeg Bertel O.Steen til å ta tilbake driten(advokat hjalp ikke, men true med å starte webside og sende ut massemail DET funker!!).
Men har lånt samboers bil litt da, siden vi fikk bebis i august..hun er jo ikke fullt så avhengig av den da..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Tjohoi
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 436

PosteTema: Re: Kvalm   16/10/2007, 09:08

Har selv vært kvalm siden i går....nå var jeg innstilt på at bilen skulle komme i november, men da er det brått det pokkers sete som skal være hinderet. Akkurat nå frister en Lada mer....får håpe på bedre nyheter i dag.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
eppen

Antall Innlegg : 224
Registration date : 11.09.2007

PosteTema: Re: Kvalm   16/10/2007, 09:35

Dette er vil ikke så veldig off topic.
Jeg er selv fly forbanna pga 0,niks info. Lyn forbanna pga lovnader om ledig kapasitet på produksjon i september med nasjonal topp prioritet som endte opp med å være like mye verdt som sand i sahara. Jeg blir J*!#la provosert av å høre om "snikete selgere" med foten godt innenfor ford norge ledelsen og dermed sniker i køen. Ref : http://www.norwegianmondeoclub.com/min-mondeo-f14/deshpremi-sin-rs-stylet-titx-stv-t182.htm

Det som er off topic for min del er at jeg er kvalm pga alle problemene vårt nybyggede hus har, men ingen tar ansvar for.
Problemer med ventilasjon, varmekabler som ikke virker, trapper som ikke har opptrinnene montert, dører som ikke kan lukkes, tak som skal repareres ...... the list goes on.

Skal love at dette bilgreiene på sitt finurlige vis får begeret mitt til å flomme kraftig over for tiden.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Tjohoi
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 436

PosteTema: Re: Kvalm   16/10/2007, 09:59

hehehe.....en god utblåsning eppen !

Hadde jeg vært i dine sko (problemer med hus i tillegg) hadde jeg sannsynligvis skrevet dette innlegget fra en lukket avdeling et eller annet sted.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jora
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 118
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Re: Kvalm   16/10/2007, 11:07

Føler med alle som venter og venter på bil, særlig når infoen er enten mangelfull, eller feil eller andre hindere som medfører ytterligere forsinkelser og ergrelser..
Må tenke tilbake på hvor utrolig raskt jeg fikk min egentlig, men selv DA.. den ble stående på kaia en snau uke for lenge, og bare det fikk meg litt varm i toppen... så hvordan en del har det her skjønner jeg godt.. eller gjør jeg det?.. kanskje nesten ikke til å sette seg inn i.. Neutral
En mager trøst fra meg som har hatt bilen en stund nå -det ER sant at dere venter på noe veldig bra!! Twisted Evil så jeg vil bare anbefale dere å tenke grundig og nøye før ev. kanselering ..

Når det gjelder eppen som for tiden bare sliter oppoverbakke ser det ut til.. høres begredelig ut alt sammen.. Shocked Men når alt faller på plass.. så er det kun å gli utfor lett og ledig -den bratte bakken du jobba deg gjennom.. Cool Greit å få alle problemer unna på en gang også?..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Kvalm   

Til Toppen Go down

Kvalm
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1