Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Ny Mondeo 2.0 Premium powershift

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
runema

Antall Innlegg : 2
Registration date : 22.04.2012

PosteTema: Ny Mondeo 2.0 Premium powershift   22/4/2012, 14:01

Hei,
jeg vurderer å kjøpe splitter ny Mondeo 2.0 Premium utgaven.
Ser at det finnes en utgave i Titanium også.
Er Titanium bedre enn Premiumutgaven?
Eller hva er egentlig forskjellen?

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461
Registration date : 03.10.2007

PosteTema: Re: Ny Mondeo 2.0 Premium powershift   22/4/2012, 14:26

Ser at Premium er den "gamle" titanium mht utstyr bare at den gamle titanium kom med 18" Y felg. Dagens Titanium er ikke lik gammel titanium. Og om Premium er bedre enn titanium er bare et spørsmål om tilleggsutstyr. Der er klart Premium mer utstyrt enn Titanium.

http://www.ford.no/Biler/Mondeo/Modeller
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
fox-body

Antall Innlegg : 14
Registration date : 20.11.2011

PosteTema: Re: Ny Mondeo 2.0 Premium powershift   22/4/2012, 14:30

Premium er vell den utgaven med mest utstyr som standard, men det er ikke noe problem å putte på like mye utstyr på en Titanium. Jeg endte med en Titanium da jeg ønsket utstyr som ikke var forenelig med Premium.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.morten.com
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461
Registration date : 03.10.2007

PosteTema: Re: Ny Mondeo 2.0 Premium powershift   22/4/2012, 19:01

fox-body skrev:
Premium er vell den utgaven med mest utstyr som standard, men det er ikke noe problem å putte på like mye utstyr på en Titanium. Jeg endte med en Titanium da jeg ønsket utstyr som ikke var forenelig med Premium.

Nei standard modellen er Trend, den som har mest utstyr utover Trend er "Titanium S". Men "Premium" i dag er likt utstyrt som vanlig Titanium tidligere. Skjønner ikke hvorfor Ford roter med dette.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Torz
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 352
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Ny Mondeo 2.0 Premium powershift   25/4/2012, 20:46

Premium har mer utstyr enn Titanium og koster da også 43.000 kr mer. Det du får i tillegg fremgår av prislisten, og inkluderer bl.a. SD navigasjon, nøkkelfri, parksensor, motorvarmer, cruise, bi-xenon, skinn, 17" alufelger og takrails. En utgave slik som premium er på mange måter laget for firmabilmarkedet. De som har avtaler om firmabil har ofte begrensninger på hvor mye de kan få med av ekstrautstyr. Derfor lager Ford en ferdig rigget utgave med mye ekstrautstyr inkludert. Det hadde Ford også før faceliftutgaven, da het den Titanium + (pluss).

Om du vurderer en lagerbil og valget står mellom Titanium og Premium, så må du vurdere om du er villig til å betale de 43.000 kr ekstra for å få Premium. Dersom du vurderer å bestille bil fra fabrikk, så ville jeg startet med listen over ekstrautstyr og krysset av for det utstyret du vil ha til bilen. Dersom du da velger bort en del av det utstyret som er inkludert i dagens Premium, er sannsynligheten stor for at du bør ta utgangspunktet i en Titanium, og spe på med pakker og enkeltvalg fra listen over ekstrautstyr.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Ny Mondeo 2.0 Premium powershift   

Til Toppen Go down

Ny Mondeo 2.0 Premium powershift
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo