Happy Mondeoguru

Antall Innlegg: 80 Age: 33 Location: Ullensaker Registration date: 12.12.2007
 | Tema: Re: "konene" 19/2/2008, 09:49 | |
| Jeg stiller i "koneklassen" og er nok ikke like oppdattert som Kjære, men har da likevel meninger om mangt og mye. Jeg ble "lurt" med på bilmessa og behendig manøvrert bort til Ford sin stand hvor Kjære overbeviste meg om at S-Max var bilen jeg ville ha :p Tror jeg har hatt noe å si om alle detaljene og leste meg opp det jeg kunne før vi skulle bestille. Hadde noen "MÅ HA", eoen " IKEK SNAKK OM" og noen få "spiller ingen rolle, gjør som du vil". Tror likevel jeg er hakket mer praktisk enn opptatt av utseende. Og jeg gråter litt inni meg hver gang jeg tenker på at vi ikke kan ha mørke ruter fordi jeg ikke ser godt nok gjennom dem  |
|
Shorty Mondeoguru

Antall Innlegg: 94 Location: Skedsmo Registration date: 03.09.2007
 | Tema: Re: "konene" 19/2/2008, 14:20 | |
| Kone har jeg det da??  Neida fruen har vært med og bestemt hele veien hun. Fikk noen "samme for meg "underveis men ellers satte vi den sammen, sammen. Kona har forøvrig kun kjørt mondeon 2 ganger på butikken ,da hun ville vente til det ble litt bedre føre. |
|
Peder Nielsen

Antall Innlegg: 49 Age: 30 Location: Høybråten Registration date: 18.02.2008
 | Tema: Re: "konene" 19/2/2008, 14:41 | |
| Vi har en meget grei fordeling. Gardiner og sengetøy legger jeg meg ikke opp i! Bil, båt etc.....mitt bord! Med et forbehold: Bilen MÅÅÅ ha varmeseter!  |
|
Fosen Mondeoguru

Antall Innlegg: 69 Location: Sør-Trøndelag Registration date: 28.12.2007
 | Tema: Re: "konene" 19/2/2008, 18:15 | |
| Mannen min hadde et par ønsker ifm kjøp av ny bil.. det skulle være en 4-dørs med automat - så nå blir det slutt på å sitte sammen med bagasjen når vi er på tur  Resten fikk jeg bestemme selv.. |
|
krispo Mondeofreak

Antall Innlegg: 112 Age: 50 Location: Buskerud Registration date: 25.09.2007
 | Tema: Re: "konene" 19/2/2008, 20:37 | |
| Jeg la en "tilfeldig" tur innom Fordforhandleren med kona( hadde på forhånd ringt og avtalt prøvetur) og da var det gjort. Hun fikk velge farge og jeg valgte resten, meget god deal !!! |
|