Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Dekkmann råtass på pris?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Dekkmann råtass på pris?   21/2/2012, 22:25

Fikk "et godt tilbud" på fire Goodyear Effiecent Grip i dimensjon 215/50-17...etter mye knakking på tastaturet ble tilbudet printed. 10.400,- skulle de ha for herligheten!
Dette er jo langt over hva andre tilbyr og forstår ikke at de kan opperere med slike priser og fortsatt være med i markedet.
Fant noen nesten nye på finn (gått 20 mil) og Ford Lillestrøm legger om alle inkl avballansering for 500,-. Alt i alt 6000 spart inkl kostnaden ved å kjøre til Kongsberg for å hente dekkene. Noen andre som opplever at Dekkmann er dyr?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sofus'n

Antall Innlegg : 44
Registration date : 28.03.2011

PosteTema: Re: Dekkmann råtass på pris?   21/2/2012, 22:38

Dyrt
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Dekkmann råtass på pris?   21/2/2012, 22:41

Kjøpte nye dekk for 2 år siden. Vurderte aldri Dekkmann. Har tidligere handlet der og har hatt rabatter gjennom forskjellige foreninger, men når jeg spurte om denne rabatten, så var den alltid lagt inn og trukket fra i prisen før jeg nevnte det..... Ta den som du vil.... Men fikk tilbud på noen "jalla" dekk hos en annen leverandør som jeg var rimelig skeptisk til i begynnelsen. Men etter at selger hadde godsnakket mye om dekkene og sa at det var 4 året på rad han tok disse inn uten noe særlig klager, tok jeg kjangsen. Kjører ikke mer enn ca 20000km i året, men har virkelig testet ut dekkene i alle grener. Regner en del her i Bergen av og til også Razz Ble meget imponert! Ingen sporing, lite dekkstøy, gode på våt vei ved bremsing, akslerasjon og svingkjøring. Har vært helt grei på holbarhet når det gjelder slitasje. Dekkene het Duro DP8000. og kostet rundt 4000,- ferdig pålagt og balansert.
Da har jeg dimensjon 225/45-17
Vurderer å endre til 55 profil neste gang.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Dekkmann råtass på pris?   

Til Toppen Go down

Dekkmann råtass på pris?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 2 stk speil. Til boble? Nedsatt pris!!!
» Lakkering, pris
» Gråtass selges.
» Motor Og Syrebad
» kopi R felger vurderes solgt