thoregil
Antall Innlegg: 21 Location: Arendal Registration date: 13.11.2007
 | Tema: Montere DEFA batterilader 16/12/2011, 12:36 | |
| Hei,
Er det noen som har tips til hvordan man eklest monterer en DEFA batterilader på en Mondeo MK4 ?
Tenker da spesielt på plassering av 230V "Plugin" pluggen. Jeg tenkte å ha den i den nederste grillen eller rett på siden av skiltet, men man jo jo demontere halve fronten for å komme til, ser det ut til...
Tips mottas med takk...
|
|
thoregil
Antall Innlegg: 21 Location: Arendal Registration date: 13.11.2007
 | Tema: Re: Montere DEFA batterilader 27/12/2011, 19:02 | |
| | thoregil skrev: | Hei,
Er det noen som har tips til hvordan man eklest monterer en DEFA batterilader på en Mondeo MK4 ?
Tenker da spesielt på plassering av 230V "Plugin" pluggen. Jeg tenkte å ha den i den nederste grillen eller rett på siden av skiltet, men man jo jo demontere halve fronten for å komme til, ser det ut til...
Tips mottas med takk... |
Ikke fått noen tips her, men i tilfelle det er andre som lurer, så poster jeg løsningen jeg benyttet meg av.
Jeg endte opp med å løsne plastikkdekselet under radiator/motor. Den sitter i 3-4 klips i fremkant, 4-5 skruer på hver side og 3 skruer på midten. Da fikk jeg tilgang til grillen fra undersiden. Nå er batteriladeren montert og klar til bruk. Håper jeg slipper strømproblemer nå når vinteren kommer. Jeg har planer om å bruke dieselvarmeren aktivt uten å ha mer enn 1 mil til jobb... Har hatt bilen en vintersesong, men da brukte jeg ikke dieselvarmeren. |
|