Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Montere DEFA batterilader

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
thoregil

Antall Innlegg : 21
Registration date : 13.11.2007

PosteTema: Montere DEFA batterilader   16/12/2011, 12:36

Hei,

Er det noen som har tips til hvordan man eklest monterer en DEFA batterilader på en Mondeo MK4 ?

Tenker da spesielt på plassering av 230V "Plugin" pluggen. Jeg tenkte å ha den i den nederste grillen eller
rett på siden av skiltet, men man jo jo demontere halve fronten for å komme til, ser det ut til...

Tips mottas med takk...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
thoregil

Antall Innlegg : 21
Registration date : 13.11.2007

PosteTema: Re: Montere DEFA batterilader   27/12/2011, 19:02

thoregil skrev:

Hei,

Er det noen som har tips til hvordan man eklest monterer en DEFA batterilader på en Mondeo MK4 ?

Tenker da spesielt på plassering av 230V "Plugin" pluggen. Jeg tenkte å ha den i den nederste grillen eller
rett på siden av skiltet, men man jo jo demontere halve fronten for å komme til, ser det ut til...

Tips mottas med takk...

Ikke fått noen tips her, men i tilfelle det er andre som lurer, så poster jeg løsningen jeg benyttet meg av.

Jeg endte opp med å løsne plastikkdekselet under radiator/motor. Den sitter i 3-4 klips i fremkant, 4-5 skruer på hver side
og 3 skruer på midten. Da fikk jeg tilgang til grillen fra undersiden. Nå er batteriladeren montert og klar til bruk. Håper jeg
slipper strømproblemer nå når vinteren kommer. Jeg har planer om å bruke dieselvarmeren aktivt uten å ha mer enn 1 mil
til jobb... Har hatt bilen en vintersesong, men da brukte jeg ikke dieselvarmeren.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Montere DEFA batterilader
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Prosjekt Phazer
» 70-talls ekstralys
» Jaguar garasjen på Herøy
» Deler Ford/International 7.3 IDI
» Benni`s Vopel B 1981 OPPDATERING med bilder og info