Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
stormfugl

Antall Innlegg : 3
Registration date : 06.11.2011

PosteTema: Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?   6/11/2011, 12:23

Har kjøpt en 2003 modell Mondeo 2.0 TDCI stasjonsvogn med avtagbart hengerfeste (originalmontert tror jeg) men jeg fikk ikke med selve kula.

Ringte den lokale Fordforhanleren for å høre hva den koster, men fikk beskjed om at det var ca 6000 for KUN kula!!!

Har ringt flere hoggere for å høre, men ingen har Mondeo med avtagbart hengerfeste.

Søkte så på ebay.de og finner en del der, men er usikker på hvilken type/merke jeg skal ha, noen tips?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Re: Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?   7/11/2011, 07:55

Prøve denne nettsiden og legg kanskje igjen et ønske om dragkrok. Vet ikke men kanskje du blir varslet om det kommer inn en bil med krok

http://no.bildelsbasen.se/?link=search&ggl=s13&searchmode=1&vc1=136&vc[0]=136157100&vcx=2450
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?   7/11/2011, 07:57

På denne bilen sitter det en krok. Virker ikke som om etterspørselen er spesielt stor på bare krok. Men send dem en mail.

http://no.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=20859767

Nederste bilde
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
stormfugl

PosteTema: Re: Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?   7/11/2011, 17:34

Takk for tipset Smile

Er MK3 jeg har. Søkte på det, men fikk bare opp faste koroker. Får følge med litt og se om det dukker opp noen med avtagbart. Om ikke får jeg ta den sure jobben med å bytte hele driten til fast...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?   8/11/2011, 10:26

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
stormfugl

PosteTema: Re: Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?   8/11/2011, 20:53

Ja, men er bare fast hengerfeste. og en avtagbar av en annen type. Får håpe det kommer inn "vanlig" type avtagbart snart. Om ikke får jeg bytte hele driten til fast
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?   

Til Toppen Go down

Hvor får en kjøpt krok til avtagbart hengerfeste på '03 stv?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» dvs selges : Momo ratt, subkasse, osv.
» Vurdereing av "ny" motor ?
» Golf eller jetta MK1 ønskes kjøpt!
» kantfelger 4x100 ønskes kjøpt
» Scooter ønskes kjøpt!