Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Webasto- bruk og betjening

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
sport 04

Antall Innlegg : 1
Registration date : 17.06.2011

PosteTema: Webasto- bruk og betjening   2/10/2011, 13:35

Jeg har kjøpt en Mondeo Sport tdci 116 hk, -04 modell. Den har montert Webasto med knapp for betjening under/ved siden av rattstammen. Jeg er ikke kjent med bruk av dieselvarmere, og lurer på om det er noen der ute som kan vær behjelpelig med å forklare meg dette? Jeg lurer også på om det kan ettermonteres tidsur evt. fjernkontroll til den? På forhånd takk! Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
rlhomb

Antall Innlegg : 6
Registration date : 13.06.2011

PosteTema: Re: Webasto- bruk og betjening   3/10/2011, 21:28

Synes det høres ut som om den knappen er for å ev. slå AV varmeren din. Webastoen på bilen din fungerer ellers bare ved behov/kaldt vær, såfremt du ikke slår den av med bryteren.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Re: Webasto- bruk og betjening   4/10/2011, 07:54

Høres ut som ettermontert bryter pga problem med automatikken. På MKIV er det automatikk men om man ikke passer på å slå den av ved mye småkjøring kan det blir problem med nedsoting. Mener å ha sett en kampanje der de sier at alle webasto kjørevarmere kan bygges om til parkering/kupevarmer. Sjekk ut sidene eller kontakt en forhandler http://motorvarmer.webastonorge.no/produkter/motor-og-komfortvarmere/kompakt-og-middelklasse.html
mente at kostnaden for ombygging lå et sted mellom 8-12.000 avhengig av modelle og type.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Webasto- bruk og betjening   

Til Toppen Go down

Webasto- bruk og betjening
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Montering av Webasto på Mo
» eksosbandasje