Jeg testet hvordan min turbo funker. Kjørte samme strekke fire til fem ganger fram og tilbake. Sikkert noen som lurte på hvorfor ^^. Da jeg kjører så ser jeg det er noe som spreller i venstre felt. Jeg lå i høyre i motgående kjørefelt. Jeg tar en U-sving og setter på varselblink. Gjett hva det var?
En katte, som lå der og ba vel om å bli drept. Sjåføren hadde bare stukket ifra katten. Stakkars katte, jeg måtte ta liv av den med en gjekk. De som kjørte forbi stoppet aldri å spurte om "hjelp". Jeg var i samtale med 112. Ja, jeg veit det er feil nummer. Men tusen takk til den politimannen som hjalp meg igjennom dette. Jeg ble sjokkert og tenkte på min bilulykke med et rådyr, som jeg måtte holde på og passe på og sitte på før jegeren kom og skyt av han i nakken så hodet og kroppen delte seg ifra hverandre. Så for meg var det nød. Så politiet skulle få noen til å hente den senere i dag, dette skjedde igår 04.08.
Det verste var at det stoppet opp en bil og det kom en liten unge og en far ut, og lurte på det var dem sin katte. Heldigvis så var det ikke det og han var små irritert over at personen som kjørte over den bare hadde stukket ifra det. For meg er loven uansett, stopp vist det er dyr i veien som lider. Det er jeg pliktig til og stakkars katte som lå der og vridde seg og ja. Så vist ikke katten har blitt hentet imorgen eller på mandagen skal jeg personlig ta den og dra den til et dyreklinikk vist den har chip i øre er det kanskje noen som kan få tak i eieren. Noe av det verste jeg har gjort, å slå en jekk i hodet på en katte mens den så på meg.. Igjen takk for politiet som fikk meg igjennom det!
Men igjen Roddis jeg har filmet turtelleren så jeg skal legge den opp senere men jeg kan ikke få noe følelse på delay liksom. Eneste er kanskje bitte litt når jeg slipper gassen helt og hiver gass pedalen inn igjen, men hvem gjør egentlig det når man kjører på motorvei osv? Men skal få lastet opp den filmen senere.