Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Fersk Mondeo eier(MK3).. Pr spm til de lærde

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
kaap

Antall Innlegg : 3
Registration date : 14.07.2011

PosteTema: Fersk Mondeo eier(MK3).. Pr spm til de lærde   14/7/2011, 11:15

Heisann

Starter likgjerne min deltakelse her på forumet med et pr spm Smile

#1 Trenger forslag til hvor jeg kan får tak i gummimatte til bagasjerommet med passform, + gulvmatter til kupeen. Bilen har beige skinnint., og tilhørende beige matter i gulv og bagasjerom, og jeg føler jeg trenger som tåler litt skitt uten å se for j**lig ut.

#2 På høyre hjulbue, i bagasjerommet selvsagt, sitter det en svart "propp". Dette hullet må vel være perfekt til å legge opp strøm uttak.. til å bruke til kjøleboks for eks på turer...

#3 Rimelig sikker på at det ikke går ann, men går det ann å oppgradere touch-navi'n med ipod støtte? (spørr fordi det er mulig å kjøpe ipod-modul som ekstrautstyr til andre bilstereoer jeg har sett).

Modell: se signatur
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
M.Engebakken
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 64
Registration date : 04.07.2011

PosteTema: Re: Fersk Mondeo eier(MK3).. Pr spm til de lærde   14/7/2011, 12:02

#1 de selger matter på mekonomen men vet ikke om de selger beige. men kjøpte komplett sett til min bil der.

#2 det hullet er laget for strømuttak. noen biler har det der orginalt.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
kaap

Antall Innlegg : 3
Registration date : 14.07.2011

PosteTema: Re: Fersk Mondeo eier(MK3).. Pr spm til de lærde   16/7/2011, 09:19

Takker for tips, skal ta meg en tur innom Mekonomen. Var innom Biltema i går, men ingen av de "universale" utformingene traff i nærheten av de til mondeoen. Bagasjeromsmatte fant jeg litt info om her Smile http://www.norwegianmondeoclub.com/t707-bagasjeromsmatte

Da skal jeg så snart jeg får tid, prøve meg på montering av strømuttak i bagasjeromme. Kjekt å ha Smile Får prøve å finne ut om det selges noe "kit" for dette som passer jobben.

Må lete etter org. hengerfeste på "skroten". Takgrind får jeg heldigvis rimelig hos en slekning som har liggende etter han hadde mk3.

mvh Kai
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
M.Engebakken
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 64
Registration date : 04.07.2011

PosteTema: Re: Fersk Mondeo eier(MK3).. Pr spm til de lærde   16/7/2011, 09:25

har ikke kommet over noe kit til det enda. driver og skal legge opp strøm der jeg og. ser veldig lett ut og trekke kabel der. må bare få tak i riktig sikringsboks til det først. det kan lønne seg og se etter hengerfeste på ebay eller i england. jeg kjøper deler der og det er en tiendel av prisen. bokstavelig talt.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Fersk Mondeo eier(MK3).. Pr spm til de lærde   Today at 23:10

Til Toppen Go down

Fersk Mondeo eier(MK3).. Pr spm til de lærde
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo