Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Bil ankommet

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Xian

Antall Innlegg : 7
Registration date : 25.06.2011

PosteTema: Bil ankommet   28/6/2011, 19:21

Da var bilen kommet, jeg lurer på hvordan jeg kan sjekke NAVI og convers+ versjon ? Eventuelt om det er en NX eller FX versjon av NAVI'en jeg har.

Edit : Da har jeg funnet ut det meste. Men jeg skjønner ikke helt hva som er hva på versjoner. Jeg har versjon 1005 på convers+ og oppgradering 5.0 på NAVI. men det stod noe mer i menyen til navien når jeg gikk inn der. Hva må oppgraderes for å få A2DP og USB, i tillegg til deler som må kjøpes, og hvor får man kjøpt disse delene ?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Bimi

Antall Innlegg : 8
Registration date : 05.04.2011

PosteTema: Re: Bil ankommet   30/8/2011, 19:54

Endelig kom bilen som ble bestilt 4/4 2011, født i Genk 27/6, men ble utsatt for haglstorm i påvente av transport til Kiel. Måtte dermed retunere inn i fabrikken for div. reparasjoner.

Føles veldig behagelig, merker stor forskjell fra 2007 modellen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
goldfish83

Antall Innlegg : 41
Registration date : 03.08.2011

PosteTema: Re: Bil ankommet   30/8/2011, 23:33

Gratulerer! Uheldig med den haglstormen.

Venter i ekstrem spenning på mitt nye vidunder. Den har termin 16/09-11 etter planen, i alla fall da den skal lages. Vet ikke hvor lang tid det tar å produsere og levere den, men tidligst i midten av oktober i følge forhandleren min.

Noen som vet om det er gjort noen forandringer fra 2011 til 2012 modellen?
(Ford Mondeo Titanium)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
HallaBalla
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732
Registration date : 03.12.2007

PosteTema: Re: Bil ankommet   31/8/2011, 08:03

Tror tralla blir ferdig på produksjonsdatoen. Virker som den ofte er klar for levering til kjøper rundt tre uker senere, i alle fall i sørnorge.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
ironny

Antall Innlegg : 3
Registration date : 12.10.2011

PosteTema: Re: Bil ankommet   17/12/2011, 05:14

Da har jeg endelig fått den - Mondeo Premium 1.6 TDCi St.vogn, 2012 mod, Panther Black og lyst skinntrekk. Foreløpig inntrykk er bra, og fått kjørt en god del med den. Nydelig å kjøre, veldig behagelig komfort og masse spennende å sette seg inn i.

Sitter bra, men har ennå ikke funnet optimal kjørestilling ennå. Keyless funker veldig bra, og det store navigasjonsdisplayet er meget bra. Motoren er overraskende kvikk i bykjøring, og det er bra støydemping. Speilene gir veldig bra oversikt, og liker at de justerer seg inn og ned ved rygging. Radio er meget bra, likeså er telefon/bluetooth en særdeles bra løsning. Savner likevel muligheten til å kunne vise innkommende sms, burde vært inkludert. Lyden er ikke helt så bra som jeg forventet, litt flat lyd. Skuffende dårlig formatstøtte for å spille musikkfiler - bare mp3 og wma støttes Crying or Very sad . Legger også merke til at det ikke er reservehjul, men det er vel greit nok.

Så langt godt fornøyd med kjøpet og er spent på å bruke parkeringsvarmeren i morgen.

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Re: Bil ankommet   17/12/2011, 21:16

Lyden kommer, anlegget (høytalerne) må spilles inn. Ble skuffet over min i begynnelsen også, men nå er jeg bare skuffet over alle andre originale installasjoner (andre merker)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
mannemann

Antall Innlegg : 11
Registration date : 10.02.2010

PosteTema: Re: Bil ankommet   1/1/2012, 17:46

Jeg fikk min nye 2012 Premium for noen dager siden.

Vi har også en 2010 Titanium med Sony 6xCD og "high" høyttalere (8?).

Premium har Navi (ikke pluss med sølv chrome på knappene).

Lyden er *MYE* bedre en 2010 modellen. Hele spektret er bedre, fra bass til diskant, bilen fylles
også mye bedre med lyd.

SÆRLIG bass er bedre og man kan spille temmelig høyt her før lyden vrenger seg.

I prøvde V70, 508, IX35, Sportage - Mondeon hadde best lyd av disse.

Jeg er veldig fornøyd, over all forventing.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Bil ankommet   

Til Toppen Go down

Bil ankommet
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1