Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Kjøpe Mondeo

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
illumina10

Antall Innlegg : 9
Registration date : 21.03.2011

PosteTema: Kjøpe Mondeo   25/3/2011, 17:51

Hallais..

Har gått noen runder med min bedre halvdel, og har nå bestemt oss for ny bil. Det er overveldende enighet at det skal bli en Mondeo, noe som er en lettelse for meg, har en tendens til å være litt vinglepetter når det gjelder bilkjøp.

Det som er aktuelt for meg er da en Mondeo 2.0 tdci titanium. (chrom langs vinduer og i grill)

I den forbindelse reiser det seg noen spørsmål:
* 07-08 vs 09 modell, hva er forskjellen sett bortfra motor, og når kom endringen? ser noen annonser med 140hk så tidlig registrerte som September 07...
* Ghia vs Titanium, hva er top of the line? Har sett veldig få Ghia med Converes+ feks. Men har sansen for håndtakene til Ghia.
* Fins det en oversikt over hvordan absolutt basis versjonene blir levert, uten ekstra utstyr? Trend, Titan og Ghia? Ser ganske mange Trend utgaver med mer utstyr enn noen Titanium feks, synd de mangler chrom....

Håper noen som er mer inne på Mondeo enn meg har noen svar på noe av dette, kanskje også tips til en bil jeg bør se nærmere på?

Så langt har jeg bestemt meg for følgende kriterier:
-Titanium, liker chrome, og hadde sansen for converse+.
-Parkvarmer med tidsur tror jeg hadde vært en fin ting.
-Sort, evt. seagrey.
-Navi(ikke ett must)

Takk for meg! pirat
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Kjøpe Mondeo
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» Ønsker å kjøpe bilradio